Aktywne Wpisy
krucjan +384
W końcu wszystkie formalności dopięte i przesiadam się na nowe auto, c-elysee z 2014r 🥰
Dla mnie to jakbym z salonu wyjechał, całe życie jeździłem 20 letnimi gratami, które nawet w dniu produkcji uchodziły za gruzy. 10 letnia fura, która wygląda jak normalne, współczesne auto to jest dla mnie szok xD
Mam nadzieję, że posłuży z 5 lat.
#chwalesie #taxi #motoryzacja #szczecin
Dla mnie to jakbym z salonu wyjechał, całe życie jeździłem 20 letnimi gratami, które nawet w dniu produkcji uchodziły za gruzy. 10 letnia fura, która wygląda jak normalne, współczesne auto to jest dla mnie szok xD
Mam nadzieję, że posłuży z 5 lat.
#chwalesie #taxi #motoryzacja #szczecin
luke-dolla7 +222
Pani redaktur my podpisali, ale my umowy nie czytali odcinek 2137
#nieruchomosci #kredythipoteczny #kredyt #heheszki
#nieruchomosci #kredythipoteczny #kredyt #heheszki
ej ludzie, czemu dziś spora część gier jest taka "zamglona"? Dawniej tego nie było. Czy to jest jakiś sposób na poprawienie wydajności gry?
nie jestem zaden spec ale przeciez zamglenie dalszych elementow od obserwatora, zeby ukryc brak renderowania niepotrzebnych rzeczy w danym momencie, od zawsze bylo w jakis gierkach open world, a na takie ladne lokalne mgielki nie bylo technologii
2. Helldivers
3. Diablo IV
@qeti: No nie wiem( ͡° ͜ʖ ͡°)
@selenita66: ale to właśnie nie jest do końca taka zwykła mgła, która np. nam towarzyszy podczas gry na bagnach chociażby. Ona jest obecna bardzo często, choćby we wnętrzach na danej lokacji... a są gry, które tego nie
@qeti: Zgadza się, silnik GTAV nie obsługuje wolumetrycznej mgły. :)
We wnętrzach też stosuje się volumetric fog. Choćby po to, żeby dawało to złudzenie kurzu, na którym widać np. światło wlewające się przez okno i formujące coś w stylu "god rays" - jak na załączonym porównaniu (nie z gry, to V-Ray).
Czyli: to wszystko trochę moda, żeby pokazać możliwości techniczne zbliżające nas
@qeti: zdefiniuj "dawniej" ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kiedyś gry miały wręcz suwak od "foga". Jedyny sposób, aby pograć w Morrowinda czy stare Gothiki na słabym sprzęcie, to było właśnie ustawienie mgły na maksa, żeby nie było nic widać.
Teraz to raczej zabieg "artystyczny".
Komentarz usunięty przez autora