Wpis z mikrobloga

@gonzo91 ciekawi mnie jak im Tesla w Polsce naprawi to kanciaste gówno.
Jest pełno historii właścicieli co im w USA nowe auto ujechało 5 mil i trzeba było oddać do serwisu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Android
  • 3
@droperix10 personel serwisu na bank nie jest przeszkolony. To jest ryzyko, które ponosi właściciel sprowadzając takie konstrukcje do EU.
Ogółem przeraża mnie zawiść Polaków, zarówno od tweetem jak również Ty już ją pokazałeś xD
Pozwólcie robić z pieniędzmi co chcą, kupować co im się podoba xD
@gonzo91: może nie chcę, żeby mnie zabiło na drodze auto, które nie powinno być dopuszczone do ruchu w europie.
To że ktoś kupił auto zaprojektowane przez idiotę, dla innych idiotów to już inna sprawa XD
  • 2
@HaPe: są dostępne światła dostosowane do EU. EV na zwykłe prawko można prowadzić do wagi 4.2t, czyli CT się łapie. Na prywatny użytek można coś takiego zarejestrować, jeżeli jest kompletne ze specyfikacją producenta. A jest, bo to nówka. Nie potrzebuje homologacji. Chuop na przeglądzie może naskoczyć, bo nie ma przepisu o ostrych krawędziach.