Wpis z mikrobloga

#narkotykizawszespoko Spotkał się ktoś z #amfetamina, która działa jakby była połączona z #ketamina ? Z jednej strony na początku bardzo delikatne eufo przy sniffie i wystrzał, chęć łażenia, ale za chwile jakieś 5 minut i wjeżdżają efekty przypominające działanie ketaminy, tj. lekkie specyficzne zamulenie z taką mgiełką w pamięci krótkotrwałej, średnie poczucie dysocjacji, robowalking (zdarza się niezdarność), no i przede wszystkim dyso rozkminki, takie wycofanie społeczne i rozkminianie wszystkiego wewnątrz swoich myśli, dużo rzeczy się przypomina z przeszłości itd.
nie wkręcam sobie, sam jestem w szoku, bo pierwszy raz takie coś mi sie trafiło, a cena niezawyżona normalna
nie znam się na cenach rynkowych, ale chyba dilowi nie opłacałoby się mieszać droższej kety z tańszą amfą, nie?
brałem 5tke, a wygląd to mniej więcej: bielutkie średniej wielkości grudy, też jednocześnie dużo pokruszonego w pył prochu
zapach: jak to feta czyli zapach takiej ryby jakby śledź ale jednocześnie też czuć intensywnie zapach takiej chemii, nie wiem jak to opisać xd
  • 15
  • Odpowiedz
  • 0
@M0sieznaSpre-eyna: a no właśnie zapomniałem napisać, gorzkie jak #!$%@? i potem cały nos znieczulony przez dłuższy czas, mi sie wydawało jakby mi się zmniejszył razem z zatokami i zrobił taki ściśnięty, szczególnie czuć to przy pociąganiu nim, bo zapycha niestety
  • Odpowiedz
  • 0
@KrwawyPacyfista: ależ spałem przed rajzowaniem xd w dodatku kolega, który próbował powiedział, że czuje się po tym "dziwnie", niby nastymulowany, ale jakoś dziwnie mu się myśli i nie ma pomysłu co porobić, typ jara tylko ziółko, od wielkiego dzwona wciągnie włada i nie jest jakimś doświadczonym ćpanem (kilka razy w życiu walił Hexen) ani nigdy nie próbował kety, opisany przeze mnie sprzęt dostał okazyjnie na spróbowanie
  • Odpowiedz