@Cyngieldup lubię nie lubię ale już w tamtych latach ea zaczęło iść w kierunku polityki ogrzewania rok rocznie tego samego kotleta i maksymalizacji zysków przy minimalizacji nakładów. Bethesda jeszcze do obliviona mimo tego samego silnika to jednak z każdą gra robiła jakiś przełom a Blizzard to w ogóle rozwijał na raz 3 gigantyczne ubiwersa i wszystkie z każdą gra były przełomem w gatunku. Ea mi tu nie pasuje, gry nawet jak popularne
@T0pi5 przeciętne? Daggerfall miał najwiekszy proceduralny świat, w tamtych latach to było coś niespotykanego i grę była naprawdę innowacyjna i z pompą. Morrowind to był graficzny majstersztyk, w tamtych latach szczęka opadała jak się pierwszy raz odpalało. W swojej erze to ludzie myśleli że to jest już fotorealizm. Do tego sama rozgrywka, mechaniki, swoboda i świat. Ta gra była giga przełomem i na zawsze jest już zapisana na kartach historii gamingu. Oblivion
@krucjan: no daggerfall jeszcze, ale ani morrowind ani oblivion ani nic pozniej to nie byly dobre gry. Jaka mechanika w morrowindzie xD Polaczenie papierowego rpga z akcyjniakiem fps to najbardziej ulomny system walki w historii. I jasny, wtedy otwarty swiat itd robily wrazenie tylko dlatego ze byly otwarte, ale nikt normalny z checia nie wroci do tych gier.
@T0pi5 dziwne, całą branża gamingowa i przytłaczająca większość graczy sądzi inaczej, a o wracających do morrowinda graczach nawet powstał mem, że za każdym razem, kiedy się wspomina o morrowindzie to ktoś go właśnie ponownie instaluje, no ale cóż, masz prawo do swojego zdania, jakkolwiek nie odbiegałoby ono od rzeczywistości.
@T0pi5 a ostatnie zdanie to sam przyznajesz, że zrobili przełom. XD skoro otwarty świat robił wrażenie tylko dlatego że był otwarty, znaczy, że nikt wcześniej tego nie robił w taki sposób i na taką skalę, to jest właśnie definicja przełomu xd
@T0pi5 lol, system walki w Morrowindzie jest genialny, w porównaniu do np. takiego Fallouta, w którym dynamika gry jest przez biuro zaburzona, a gra w niego nadal masa ludzi - poszukaj na fb grup z "Morrowind" w nazwie, chociażby Morrowind S'witposting.
@SkorpionX No super system walki gdzie mój miecz fizycznie dotyka przeciwnika ale nie trafiam w niego bo mój rzut kością się nie udał. Ktokolwiek wymyśli ten system walki w morrowindzie zasługuje na #!$%@? do dupy.
@erebeuzet: Mówcie o współczesnym Ubisofcie, co chcecie (byle to były złe rzeczy xD), ale w latach 2000 ich marka była prawie że gwarantem zajebistej gry. Chaos Theory (wlasciwie to wszystkie Splinter Celle, ale wiadomo który najlepszy xD), trylogia Piasków Czasu, pierwszy Assassin's Creed, Rayman 2 (to jeszcze akurat z 99), Rayman 3. Nie wiem czy ktoś w ogóle tu kojarzy taką #!$%@?ą grę jak Beyond Good and Evil z 2003 roku,
@krucjan: EA jako producent/wydawca w tamtych czasach to m.in. NFS Porsche, Simsy, Shogun: Total War, Sim City 3000, American McGee's Alice, Black&White czy pierwszy Medal of Honor na ps1. Klepane masowo gry sportowe to osobny temat, ale już taka specyfika tych produkcji, że gracze co roku chcą mieć aktualne składy. Problem zaczął się, gdy tego typu podejście przeszło na inne gatunki gier.
@Flypho o tak pelna zgoda ubisoft byl wtedy czyms kozackim ale i wspolczesnie daje rade z niektorymi grami jak pribce of persia lost crown czy te raymany 2d origins i legends. Moim zdaniem w tym kierunku wydawniczym powinni isc
@krucjan: ile lat miałeś w 2000 roku?! Bo albo mało i słabo pamiętasz jakie skoki były w tych grach. Porsche 2000 było arcydziełem. FIFA 2000 idealna, poprawiono wiele i udoskonalono jeszcze więcej.
@krucjan: cala branza gamingowa spuszcza sie nad wiedzminem, a ludzie kupuja plyty taylor swift xD wiekszosc ludzi sie nie zna, a ja dyskutuje o faktach a nie zdaniu wiekszosci. I czy morrowind byl pierwszym takim swiatem czy nie, malo ma to do jakosci czy grywalnosci.
Jaki przełom? XD akurat gry bethesdy w wiekszosci byly przecietne. Po prostu byliscie mniej krytyczbi/rozowe okulary.
Jaka mechanika w morrowindzie xD Polaczenie papierowego rpga z akcyjniakiem fps to najbardziej ulomny system walki w historii.
I jasny, wtedy otwarty swiat itd robily wrazenie tylko dlatego ze byly otwarte, ale nikt normalny z checia nie wroci do tych gier.
@krucjan: ty zobacz jak się kiedyś fify zmieniały xD
Mówcie o współczesnym Ubisofcie, co chcecie (byle to były złe rzeczy xD), ale w latach 2000 ich marka była prawie że gwarantem zajebistej gry.
Chaos Theory (wlasciwie to wszystkie Splinter Celle, ale wiadomo który najlepszy xD), trylogia Piasków Czasu, pierwszy Assassin's Creed, Rayman 2 (to jeszcze akurat z 99), Rayman 3. Nie wiem czy ktoś w ogóle tu kojarzy taką #!$%@?ą grę jak Beyond Good and Evil z 2003 roku,
@krucjan: EA jako producent/wydawca w tamtych czasach to m.in. NFS Porsche, Simsy, Shogun: Total War, Sim City 3000, American McGee's Alice, Black&White czy pierwszy Medal of Honor na ps1. Klepane masowo gry sportowe to osobny temat, ale już taka specyfika tych produkcji, że gracze co roku chcą mieć aktualne składy. Problem zaczął się, gdy tego typu podejście przeszło na inne gatunki gier.
I czy morrowind byl pierwszym takim swiatem czy nie, malo ma to do jakosci czy grywalnosci.