Wpis z mikrobloga

Zarezerwowałem nocleg na #booking na majówkę, a następnie gospodarz zadzwonił do mnie i poprosił żebym anulował, bo się pomylił. Czy da się z tym coś zrobić? Teraz wszystkie noclegi w tym terminie zostały same najdroższe (droższe około o 150% od tego co miałbym zapłacić). Dodam, że jeszcze nic nie musiałem płacić.
  • 8
  • Odpowiedz
  • 3
@CzyToHipHopyCzyToJuzRapy @LezliNilsen @Pietruchoowy @Sasanka9

Pisałem do bookingu i założyli jakiś case, ale nie mogli z tym nic zrobić, bo obiekt nie odpisywał na ich wiadomości. Więc zadzwoniłem ma infolinię i babka powiedziała, że zadzwoni do obiektu. Po chwili oddzwoniła do mnie i powiedziała, że obiekt potwierdził, że nie ma tego pokoju, ale dali mu 2 godziny na znalezienie alternatywy dla mnie. W międzyczasie właściciel zadzwonił do mnie z pretensjami dlaczego to nie
  • Odpowiedz