Wpis z mikrobloga

On chyba zapomnial że było 6 audytów popularnych i światowych firm i 6 audytów zatwierdziło że CPK to opłacalny biznes dla Polski, do tego również o tym mówi były prezes z 10 letnim doświadczeniem w LOT a obecny wlasciciel linii lotniczych w Kanadzie, ale Tomek Lis mi mówi, że to szwindel dla baranów, więc pewnie ma rację.
Po 4 latach z taką ekipą Tuska i jego propagandzistami zatoczymy klasyczne koło i głosowanie na opozycję.

#polityka
KarolaG17 - On chyba zapomnial że było 6 audytów popularnych i światowych firm i 6 au...

źródło: Screenshot_20240429_072351_X

Pobierz
  • 24
  • Odpowiedz
@KarolaG17:CPK powinno powstać jeśli założenia projektu i korzyści są zgodne z realiami. Moim zdaniem jedyny skowyt dopuszczalny w tym temacie to ten związany z transparentnością prowadzonych obecnie prac. Branie na słowo pisowskich prognoz korzyści z CPK świadczy o ułomności tak samo jak chcęć zaorania projektu bez konkretnych analiz/audytów. Nie jestem fanem tego projektu przez pisowskich gównianych midasów, ale wniosek o kontrolę w NIK wysłałem co i wam polecam zrobić, bo to
  • Odpowiedz
@KarolaG17 ten Wilk to najbardziej szemrana osoba w tym towarzystwie - pojawia się znikąd, lobbuje za CPK od początku, a właścicielem linii lotniczej to on jest w AirlineTycoon co najwyższej. Teraz widzę że zmienił lokalizację na X na Kanadę, ale wcześniej była Polska ( ͡º ͜ʖ͡º). Ciekawe jak ktoś to tytułuje się stanowiskiem na C (nie pamiętam czy to było CFO czy COO) jakiejkolwiek firmy siedział sobie
  • Odpowiedz
@Acetaminofen Tu w większości chodzi o część kolejowych szprych - dosłownie nawet jest o tym napisane we fragmencie który wysłałeś (a i tak nie wszystkich, bo na przykład Igreka z Wwy do Poznania i Wrocławia nikt nie odrzuca). Jest nawet fragment że audyty i propozycje lokalizacyjne były wyciągane i dyskutowane w kontekście lotniska, a tylko te kolei nie. Więc do budy to ty możesz iść bo nawet artykułu nie przeczytałeś

@typeson Tak,
  • Odpowiedz