Wpis z mikrobloga

Mircy jakieś słuchawki dokanałowe bezprzewodowe do gier? Nausznych jest multum, a jak z bezprzewodowymi dokanałowymi? Głównie do CS także żeby nie miały opóźnienia. Szukam dokanałowych żeby mieć też na co dzień.
#cs2 #csgo #gry #sluchawki #pcmasterrace
  • 18
  • Odpowiedz
@Kj5s6f2dk7s54o: ty to chyba się zatrzymales w 2000r xd

sobie poczytaj jakie systemy mają teraz sluchawki bezprzewodowe, max opoznienie gwarantują do 0.4s albo i mniej w tych drozszych
  • Odpowiedz
sobie poczytaj jakie systemy mają teraz sluchawki bezprzewodowe, max opoznienie gwarantują do 0.4s albo i mniej w tych drozszych


@mohawk: przecież 0.4s to przepaść, jak ktoś chce bez opóźnienia. Nie znam się na CS, bo jestem różowa, ale to nawet dłużej niż mrugnięcie oczami, które i tak jest w opór długie.
  • Odpowiedz
@Kj5s6f2dk7s54o: jaka przepaść niby, niezauwazalna roznica juz nie przesadzaj, jest to świetny wynik i liczony jako DO (maksymalnie) a realnie jest pewnie o wiele mniej, mam duzo roznych sluchawek z aliexpress za grosze z takimi "systemami" i nie widze zadnych opoznien w grach miedzy obrazem na monitorze a dzwiekiem w sluchawkach

nie chce mu polecać żadnych konkretnych modeli bo pewnie chce sprawdzone modele a te moje sa nonejmy na europejskim rynku
  • Odpowiedz
  • 2
@mohawk 0.4 sekundy to jest opóźnienie, które w fpsach jest #!$%@? nieakceptowalne. Musisz mieć refleks na poziomie stulatka, jeśli prawie pół sekundy jest dla Ciebie niezauważalne.
Co nie zmienia faktu, że są słuchawki bezprzewodowe, które mają opóźnienia na poziomie tych do ktorych dźwięk leci po kablu
  • Odpowiedz
@Ralphs: wiem ile to jest 0.4s to jest 400ms gdzie dzieci w CSie placzą jak mają ping wiekszy niz 50ms, tylko że ping a opoznienie dzwieku w stosunku do obrazu to nie jest to samo
  • Odpowiedz
@mohawk przecież desynchronizuje Ci się dźwięk i obraz jeśli masz 400ms lub więcej opóźnienia, nie można tego nie zauważać