Aktywne Wpisy
Wraczek +53
Obecne ograniczenia prędkości nie są w żaden sposób dostosowane do aktualnie eksploatowanych samochodów na drogach.
50 km/h w zabudowanym przy tych osiągach/hamulcach to śmiech, 70 km/h mogło by być na lajcie, bo dużo osób wyznaje zasadę że "do 20 wzwyż nie łapią", więc i tak każdy leci te 60-70 ¯\(ツ)/¯
50 w zabudowanym może miało sens za czasów poloneza i trabanta, teraz to kuriozum. #takaprawda
#polskiedrogi
50 km/h w zabudowanym przy tych osiągach/hamulcach to śmiech, 70 km/h mogło by być na lajcie, bo dużo osób wyznaje zasadę że "do 20 wzwyż nie łapią", więc i tak każdy leci te 60-70 ¯\(ツ)/¯
50 w zabudowanym może miało sens za czasów poloneza i trabanta, teraz to kuriozum. #takaprawda
#polskiedrogi
alfa-sigma +92
Ogólnie to rzeczywście tak jest i zastanawiałem się kiedyś, dlaczego. Na co wpadłem:
-przy 13200km autostrad, Autohofów jest od zaje.ania i ciut ciut i pewnie ciężej o bieżącą obsługę
-poza chyba jednym z większych tranzytów w Europie (wszystko, co ma przejechać coś na Starym Kontynencie często zahacza o właśnie Niemcy), dochodzi transport krajowy (60mln zarejestrowanych pojazdów)
-autostrady
Jak sie placi 50 PLN za Poznan - Granica i bodajze 112 PLN za Strykow to nawet i w zlote mozna inwestowac.