Wpis z mikrobloga

#manorlords

1. Przenoszenie towarów nieco kuleje. Za mało jest chyba pracowników w magazynie (max bodajże 4). Do tego często kłoda jedzie do magazynu, a potem na budowę choć zajmuje to 3x więcej czasu niż bezpośrednio ją przetransportować. Ci z magazynu to chyba tylko zabierają rzeczy, ale już nie dowożą? Czemu? Bo widzę, że niosą pracownicy zakładów matsy w rękach.
2. Jak idą na targ handlować to wydaje mi się, że nie pracują. Przez to zaczyna brakować rzeczy. Czasem nawet 3 rodziny na raz kiedy zaczyna brakować matsów. Potrafi być też w drugą stronę. Robią opał, magazany wypchane opałem, a na targowisku pusto.
3. Gram, że pojawiają się jednostki spoza mapy. Słabe. Ciekawe jak będzie z normalnie rozwijającym się przeciwnikiem.
4. Brakuje masy alertów i komunikatów.
5. Łucznicy wydają się beznadziejni. Kilka salw w rabusiów i nikt nie padł.
6. Czy rodzina w stajni coś daje?
7. Brak wyłączenia produkcji rzemieślników (chyba, że jestem ślepy). Przez to schodzą mi dechy ciągle na łuki.
8. Jak ma dużo wołów np. 8 to ile potrzebuje rodzin, aby je obsłużyć :D? Jak jest jedna to gra nie krzyczy, ale logika podpowiada, że to za mało.
9. Lepiej byłoby chyba jakby nie było jakiś surowców w prowincji, aby wymusić szybszą ekspansję.
10. Handel zrozumiały, ale jakoś tak okrojony i sztuczny się wydaje.
  • 11
  • Odpowiedz
@MajoZZ: Gra ma wiele bolączek, ale to zrozumiałe, bo jest na początku rozwoju. Ale za to ma tak gigantyczny potencjał, że głowa mała. Handel rzeczywiście słaby, bo da się go wykorzystywać tak, że właściwie nie trzeba połowy rzeczy produkować, bo można kupić. Zwiększenie obrażeń łuczników zostało już zapowiedziane. Ogólnie gra super, ale widać że brakowało już twórcy mocy przerobowych, może teraz po gigantycznym sukcesie, rozwój gry ruszy z kopyta.
  • Odpowiedz
Bo widzę, że niosą pracownicy zakładów matsy w rękach.


@MajoZZ: pracownicy noszą towar w rękach gdy ich miejsce pracy nie jest wpięte do sieci dróg. Gdy będziesz miał droge to powinni korzystać z wózków a gdy przypiszesz zwierze do miejsca pracy będą wszystko wozic wołem
  • Odpowiedz
rozwiń myśl


@DJtomex: Jeżeli nic nie zmienili to np, zamiast farm możesz robić w przydomowych ogrodach warzywa i sady (musisz robić bardzo duże działki wtedy) do tego kurniki. I produkować deski na handel a później łuki, przez co możesz importować inne rzeczy. Drzewa są zasobem, który jest nieskończony.
  • Odpowiedz
@Szinako: nie wiem czy dobrze rozumiem, ścinane drzewa znikają z mapy, mogę wyczyścić z drzew całą swoją prowincję, a mimo to drwale będą dalej mi produkować drewno zwykłe oraz opałowe?
  • Odpowiedz
nie wiem czy dobrze rozumiem, ścinane drzewa znikają z mapy, mogę wyczyścić z drzew całą swoją prowincję, a mimo to drwale będą dalej mi produkować drewno zwykłe oraz opałowe?


@DJtomex: Musisz zbudować też chatę leśnika, który sadzi nowe drzewa. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz