Wpis z mikrobloga

Taka może głupia kwestia mnie męczy, bo jeżdżę taką drogą codziennie. Pic rel.

Jedziemy rowerem, ciągiem pieszo-rowerowym i chcemy skręcić w lewo na normalną drogę. Jak należy to poprawnie, zgodnie z przepisami wykonać? CPR kończy się przejściem dla pieszych, a obok są krzaczory i to praktycznie jedyny wyjazd. A nie wolno przejeżdżać przez przejście dla pieszych. Ale też nie chcemy przejechać na chodnik po drugiej stronie, tylko wjechać na ulicę.

Podobnie jadąc od prawej strony drogą i chcąc skręcić na CPR jest ten sam problem

Przecież schodzenie z roweru, by go przeprowadzić, a potem wyjść na ulicę i zacząć jechać to jakiś fuck logic prawda?

#rower #polskiedrogi #prawo
assninja - Taka może głupia kwestia mnie męczy, bo jeżdżę taką drogą codziennie. Pic ...

źródło: image

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
Przecież schodzenie z roweru, by go przeprowadzić, a potem wyjść na ulicę i zacząć jechać to jakiś fuck logic prawda?


@assninja: ale to jedyne rozwiązanie zgodne z prawem.
  • Odpowiedz
@assninja: normalnie włączasz się do ruchu obok przejścia dla pieszych. Tak jak samochodem gdybyś parkował obok przejścia. To samo przy zjeździe, sygnalizujesz, zjeżdżasz do osi i czekasz na możliwość bezpiecznego zjazdu z drogi na chodnik obok przejścia.
  • Odpowiedz
@assninja: Pełno takich pułapek. Kombinuj, żeby nie najechać na pasy, ani nie przeciąć podwójnej ciągłej, o ile tam jest. Włączasz się, więc ustępujesz pierwszeństwa wszystkim A najlepiej miej oczy dookoła głowy i jak #!$%@? jadą radiowozem to przeprowadź rower i włącz się za przejściem już przeciwległej strony.
  • Odpowiedz
No ja #!$%@? tego nie rozumiem jak mozna projektowac cos takiego.


@isover_: Jest to #!$%@?, ale ma sens. Przy słabej widoczności (krzaki np.) lepiej żeby ktoś powoli prowadził rower, niż wjechał na drogą 20 km/h
  • Odpowiedz