Wpis z mikrobloga

@HereAfter: nie możesz wejść po prostu w historie płatności i w ten sposób sprawdzisz? nie wiem jak w twoim banku, ale u mnie jest osobna zakładka dla subskrypcji, jesli nie to powinno to być w kategorii "rozrywka" czy coś w tym stylu, wydaje mi sie że jest to szybsze i mniej problematyczne niż wyrabianie nowej karty
  • Odpowiedz
@HereAfter: Robisz drugie konto, przelewasz na nie całą kasę, albo wyciągasz z konta gotówkę. Przychodzą powiadomienia o braku płatności i anulujesz subskrypcje. Ewentualnie sprawdzasz w historii jakie opłaty miałaś.
  • Odpowiedz
@HereAfter albo zastrzeż kartę (nieopłacona subskrypcja wypowie umowę), albo tak jak pisze @asdfqwerty123 - przejrzyj historię płatności, zaloguj się na platformy, które Cię obciążają i anuluj subskrypcję. Osobiście wybrałbym drugą opcję. Podejrzewam, że dane karty możesz mieć podpięte pod różne płatności typu Allegro, Amazon i wprowadzanie wszystkich danych na nowo jest trochę uciążliwe.
  • Odpowiedz