Wpis z mikrobloga

W jakim kierunku byście się rozwijali na moim miejscu?

31lvl, dziecko, kredyt
Mam licencjat z ekonomii, ale nigdy nie pracowałem w finansach. Aktualnie pracuję jako klepacz excela za 6k brutto. Wkurza mnie, że nie mam tam możliwości rozwoju i wiem, że jak dłużej będę tam siedział, to tylko zmarnuję czas. Żona pracuje w księgowości i zarabia 8k brutto. Bardzo mnie to frustruje, że kobieta zarabia ode mnie wiecej.
Zastanawiam się nad jakimś kursem, ale nie wiem która sciezka będzie odpowiednia i w przyszłości będę miał szansę normalnych zarobków i żeby były jakieś perspektywy rozwoju. Programowania próbowałem i nie jest to dla mnie.

Mam kilka pomysłów:
1. Kurs księgowości w skwp
2. Wymasterowanie się w Excelu i podszkolenie swojego angielskiego, do tego może SQL ( tylko nie wiem czy z takie umiejętności coś by zmieniły w mojej karierze, proszę o opinie)
3. Praca fizyczna (hydraulik, elektryk, może coś innego?)

#praca #pracbaza #rozwoj #kariera #pytanie
  • 13
  • Odpowiedz
@VirusX zacznij od przejrzenia ogłoszeń wewnętrznych, wybierz co Ci się podoba i idź do swojego TL, że chciałbyś się rozwijać w tym kierunku i w jaki sposób jest w stanie Cię wesprzeć. Możliwe, że dostaniesz zielone światło żeby od razu aplikować.
Poza tym nie macie jakiś wewnętrznych programów rozwoju kariery i mentoringu?
  • Odpowiedz
@VirusX zapytam jeszcze czy aplikowałeś na coś za lepszą stawkę w ostatnim czasie? Mając studia kierunkowe i korpo doświadczenie myślę, że nawet bez dodatkowych kursów powinieneś być w stanie coś znaleźć w finansach. Angielski nigdy nie zaszkodzi.
  • Odpowiedz
  • 0
@xentropia: nie aplikowałem nigdy na nic w finansach
Zawsze miałem przekonanie, że chyba się tam nie odnajdę przez brak wiedzy i doświadczenia. Nie oszukujmy się. Nie pamiętam kompletnie nic ze studiów
  • Odpowiedz