Wpis z mikrobloga

Zrobiłem sobie tekst po hiszpańsku i w AI wygenerowałem muzykę link do odsłuchu
Moja różowa powiedziała, że mam jej go dokończyć, bo tak wpada jej w ucho xD
W sumie się nie dziwię, bo normalnie mógłby w radio lecieć jak Despacito przed laty.
Sam jestem muzykiem i cieszę się, że technologia tak się rozwinęła. Większość niby-artystów wyleci na bruk

#muzyka #technologia #sztucznainteligencja
  • 9
  • Odpowiedz
  • 0
Tak samo beznadziejne jak Despacito.


@kidi1: Zgadza się. Ja również nie słucham takiej muzyki na co dzień, ale po kilku głębszych to już lepiej wchodzi ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Efekt jest świetny. Nie ma znaczenia czy ktoś lubi czy nie. Tak można stworzyć cały materiał na płytę i wypromować mało znany zespół. A Gpt 4.0 niech pisze tekst ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@balrog84: Na razie samo audio jest niskiej jakości, co słychać na słuchawkach chociażby, ale dla muzyków może stanowić wzór, bo kupując konto premium, masz prawa autorskie do wygenerowanego utworu, więc możesz go po prostu nagrać w studio już "na czysto" na podstawie właśnie tego wygenerowanego utworu.

Jakiś czas temu generowałem sobie utwór rockowy i tak wpadł mi w ucho, że czasami w głowie mi gra i nie daje spokoju (ʘ
  • Odpowiedz
@NightRock: Dokładnie to mam na myśli. Nagrać to na żywym sprzęcie, obrobić, trochę przearanżować. Jeśli AI pomoże z samą melodią, która po prostu dobrze brzmi i jest przy tym dość oryginalna, to bardzo dużo. Reszta w tego typu utworze to proste schematy. Można czerpać z dekad rozwoju muzyki.

Mnie ciekawi bardziej czy to by potrafiło samo z siebie wyrzucić taki utwór jak np. "Chop Suey" S.O.A.D., gdzie perkusja i gitara robią
  • Odpowiedz