Wpis z mikrobloga

@policjantpeel: te "jaja" popychające dźwigienki są utwardzane powierzchniowo a widzę że ta powierzchnia została już startą, więc jeśli to nie jest super rzadki sprzęt który firmowo tak ma to to co na zdjęciu nadaje się do natychmiastowego wywalenia.
  • Odpowiedz
ale to jest prawie nowy KTM 890


@policjantpeel: tak dzieje się zawsze gdy oleju brakuje, czyżby częsta jazda na tylnym kole?
Zobacz na zdjęcia nowego wałka czy ten typ tak ma czy jednak są te jaja idealnie gładkie.
Wrzuć zdjęcia popychaczy na styku z jajami. Tam też powinny być wytarcia, tylko zdjęcie bliżej i z boku.
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum Wada fabryczna, bardzo częsty przypadek. Niektórzy mówią że wina smarowania, inni że źle utwardzone walki. Na fejsbuku jest grupka która już ma kilka tysięcy osób, sporo z nich dotknął ten problem... Mój też miał ten problem.
  • Odpowiedz
Wada fabryczna, bardzo częsty przypadek. Niektórzy mówią że wina smarowania, inni że źle utwardzone walki. Na fejsbuku jest grupka która już ma kilka tysięcy osób, sporo z nich dotknął ten problem... Mój też miał ten problem.


@CptYolo: może się okazać że przy najwyższych obrotach magistrala olejowa jest za mała do tego cylindra i przezto daje za mało oleju i to może nie wałek jest temu winny.
Była jakaś akcja serwisowa?
  • Odpowiedz
@mpetrumnigrum KTM problemu nie widzi ( ͡º ͜ʖ͡º). Wszystkie modele 790,890 Adventure i Duke 790,890 mają tą wadę. Ogólnie dopiero w nowszych silnikach z częściami z CF MOTO problem niby nie występuje. Ale to czas pokaże, u mnie przy 24 tysiącach tak wałek wyglądał.
  • Odpowiedz
@policjantpeel: zabrakło oleju, albo filtr nie filtruje i w silniku pływają kawałki metalu, wałek nawet nie utwardzony nie mail by takich rys sam z siebie coś go musiało drapać, co z tym zrobić chyba zależy od ceny, można regenerować wałki, można kupić inne, można założyć te i jeździć aż przestanie odpalać.

W każdym razie umyj miskę i smoka, wlej jakiś olej dodaj środek myjacy np. Castrol shampoo jest a bazie oleju
  • Odpowiedz