Aktywne Wpisy
RicoElectrico +174
#niebieskiepaski #medycyna #rak
No dobra, wczoraj przyjęli mnie na oddział i dziś mi to lewe jajko wycinają. Jestem 4. w kolejce. Trochę się cykam ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ciekawe kiedy mnie wypiszą, jest szansa na wtorek.
Wczoraj to była masakra, kazali przyjść na 8:00, ale prawie przez godzinę nic się nie działo. Potem jak już byliśmy na oddziale, to pielęgniarka wszystko wypisywała na papierze dla każdego pacjenta...
Jakbym
No dobra, wczoraj przyjęli mnie na oddział i dziś mi to lewe jajko wycinają. Jestem 4. w kolejce. Trochę się cykam ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Ciekawe kiedy mnie wypiszą, jest szansa na wtorek.
Wczoraj to była masakra, kazali przyjść na 8:00, ale prawie przez godzinę nic się nie działo. Potem jak już byliśmy na oddziale, to pielęgniarka wszystko wypisywała na papierze dla każdego pacjenta...
Jakbym
awcalezenie +132
Jejku, ale to było złe AMA z @MateuszLakomy , a miałem nadzieję że będzie ciekawie. Odpowiedzi które często trudno zrozumieć, zaskakujące, ale pozbawione argumentów: "Tak", "Nie", "To nie w tym problem", "Już na to odpowiedziałem" (a tak naprawdę to nie). Rozwaliło mnie totalnie jak ktos napisał, że imigrantów powinno się wpuszczać gdy będzie odpowiednie ratio dla plciu z danego kraju jak w USA, a ten na to "To nie w tym problem".
#programowanie #gamedev #findthepeepo
yield return null
i cyk +10 do #!$%@? przy debuggowaniuOgólnie pętla
do/while
na propsie, ale konkretnie ta pętla nie wygląda dobrze@jumpreza mam wyłączoną tą metodę z debugowania xD
@cordianss: żeby od razu zacząć animację, przy while ostatni obrót pętli byłby niepotrzebny
???
No ok, a czym jest fixedTimeMove?
I co ma do tego "zaczecie od razu"?
@cordianss fixedTimeMove to całkowity czas ruchu wyliczony na podstawie "czasu ruchu" obiektu i prędkości gry,
zaczęcie od razu znaczy że od razu zmieniam pozycję obiektu bo timer aktualizowany jest przed pierwszą zmianą pozycji, gdybym zrobił while to wtedy timer/fixedTimeMove mógłby być większy od 1, co sprawiłoby, że obiekt mógłby wyjść dalej niż powinien, później go wyrównuję do pozycji więc powodowało to efekt skoku
to jest osobny IEnumerator, robię grę polową, najpierw obliczam ruchy, a na ich podstawie tworzę kolejkę animacji i to jest właśnie wykonywane podczas animacji, dzięki temu mam zrobiony "speed run" w grze, możesz powtórzyć swoje ruchy bez podglądu i tracenia czasu na animacje
Zamiast pisać tweenowanie od nowa, bez możliwości ubijania go - użyj biblioteki DOTween
(chyba, że dopiero się uczysz i chcesz robić wszystko od nowa żeby zrozumieć jak co działa i co dają bilbioteki)
A zamiast pisać korutyny - dodaj UniTaska i pisz async/awaita jak człowiek.
(Tutaj to moim zdaniem nawet nie ma co się zastanawiać, czy jesteś początkujący czy nie. Widziałem w pracy duże projekty, z masą czekania na koniec
Unity zaczynałem a wyszedł mi projekt kolos, ale nie ma fizyki więc te kilka korutyn totalnie nie robi mi różnicy.
Ale wiesz, kodzę długo więc pomijając niuanse unity wyszła mi całkiem zwięzła mechanika, którą teraz układam jak legosy w kolejnych planszach. A wiesz podjąłem drogę -