Wpis z mikrobloga

Kolejne pytanie na tym tagu. Moja historia wygląda tak - biorę tabletki antykoncepcyjne od długiego czasu, ale przez prawie większość miesięcy brałam je bez przerw, a one są dwuskładnikowe, więc ten tydzień przerwy jest potrzebny. Wtedy miałam problemy z krwawieniem, bo pojawiało się co dwa miesiące i to na dwa tygodnie. W tamtym miesiącu zrobiłam sobie pierwszą przerwę i miałam krwawienie, a kilka dni temu rozpoczęłam kolejną przerwę i brak krwawienia. Czy jest możliwość, że przez ten czas nie działały poprawnie tabletki i mogła być szansa na zajście w ciążę? Jestem zielona w tych tematach, a może jakaś różowa mi powie co i jak. #ginekologia #antykoncepcja #okresowehistorie #cichopyta #ginekolog
  • 14
  • Odpowiedz
@Kociaraa działały poprawnie, jeśli brałaś wszystkie tabletki i zrobiłaś przerwę planowaną, jeśli jakaś pominęłaś to był brak ochrony (nawet jedną), krewieniem się nie przejmuj, ja np w ogóle nie mam okresu bez tabletek czy z tabletkami
  • Odpowiedz
  • 0
@lukija Tylko, że ja przez ponad pół roku nie robiłam tych przerw, a teraz drugi raz ją robię i nie jestem pewna czy tabletki działały przez to jak je brałam
  • Odpowiedz
@Kociaraa raczej działały, chyba, że jest opcja, że Twój organizm przyzwyczaił się do braku przerw i nie akceptuje teraz przerw i uważa je za coś nienormalnego
  • Odpowiedz
@Kociaraa oczywiście, że działały. Przy tabletkach wcale nie musisz robić przerw. Wygoogluj i poczytaj po co w ogóle wymyślono przerwę w braniu antykoncepcji
  • Odpowiedz
@Kociaraa tak jak już wyżej napisano najlepiej jak skonsultujesz się z lekarzem który przepisał Ci tabletki. Ja tylko dzielę się moimi doświadczeniami. Sama przyjmuję antykoncepcję od kilku już lat bez robienia przerw i nie doświadczyłam nigdy tego co Ty
  • Odpowiedz
  • 0