Wpis z mikrobloga

Szukam roweru do tras poza miastem, jakieś górskie wycieczki, ale nic szalonego, więc raczej mniejsze wertepy + do dojazdów na siłkę/prace w mieście w granicach 30 min dla chłopa > 100 kg.
Najchętniej bym kupił coś używanego, fajnie jakbym zmieścił się <2k.
Nie znam się na rowerach kompletnie, chcę zacząć trochę więcej jeździć, mógłby ktoś coś polecić?
Jakieś używki decathlonowych rowerów typu Rockrider albo B-Twin są ok?
#rower
  • 8
  • Odpowiedz
  • 2
@DywanTv Decathlony i inne marketowe odłóż na bok. Weź sobie nowy, ale dobrze wycenionej marki rowerowej. Kross Kellys Cube Unibike - coś w tym stylu
  • Odpowiedz
@DywanTv: nie wiem co @Loob77 ma do Decathlonu, ale są to rowery często polecane i wiele ludzi ich chwali.
Poza tym jakoś nie widziałem, żeby Polscy producenci produkowali roweru dla teamów z world touru - a Decathlon to robi.
Moim zdaniem jeśli chodzi o stosunek cena/jakość nie będą odbiegały od polskich marek typu KROSS czy Romet.
Możesz zerknąć na firmę Lazaro, zerknij na modele integral i wybierz coś w granicach Twojego
  • Odpowiedz
  • 1
@DywanTv ja uważam, że dobry rockrider nie jest zły. Tymbardziej, że często w danym przedziale cenowym ciężko cokolwiek lepszego. Pamiętaj tylko, że każdy rower wymaga serwisu, żeby służył dobrze przez lata.
  • Odpowiedz
@DywanTv: za 2k kupisz nowego dekatlona, rometa, a nawet jakiś model krossa.
Co tam w sklepie rowerowym znajdziesz i się spodoba.
Szkoda traić czas na wybory, skoro można jeździć.
  • Odpowiedz
fajnie jakbym zmieścił się <2k.


@DywanTv:

2k i góry przy >100kg to trochę się wyklucza, bo MTB i crossy ponizej 3k mają zazwyczaj słaby sprężynowy amortyzator i suport na kwadrat.

Szukaj używki z hydraulicznymi hamulcami, amortyzatorem 35mm lub 32mm i korbą hollowtech lub ISIS.
  • Odpowiedz
  • 0