Wpis z mikrobloga

#kononowicz

Co to za rzekoma afera, która miała miejsce z Kingiem i tym Darkiem Kwietniem kila lat wstecz? Co jakiś czas natykam się na jakiś komentarz, gdzie ludzki o tym wspominają i wyzywają Kinga od policyjnej zaganiary, że podobno jakieś zeznania nawet składał przed sądem. Barnejek, nie dalej jak 2 miesiące temu, też coś gadał, że King był aktywny w "Uniwersum Kwietnia", namieszał i go przegonili.
  • 7
  • Odpowiedz
@CzikaKiri: pogrzebiesz na wykopie to znajdziesz co nieco o tym Kwietniu i tym debilu, który go hejtował. Kingu ponoć wiernie wspierał gościa a potem przykonfidencił.Nie pamiętam nazwiska tego wynalazku ale po wpisaniu Dariusz Kwiecień wyskakują chore akcje. Aż nie chciało mi się w tym babrać.
  • Odpowiedz
  • 1
@bellacavem: O Jezu, za dużo grzebania, a nie interesuje mnie to aż tak. Szkoda, że nie da rady prościej tego przedstawić w paru zdaniach. Nie znam się kompletnie na tym Kwietniu i jego Universum. No ale rozumiem, że pewnie temat skomplikowany, aby go wyjaśnić od tak. W sumie to najbardziej interesuje mnie to, czy King był "policyjną zaganiarą"( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@CzikaKiri: właśnie podobnie do tego podszedłem. I udział kinga w tym jest ledwie wspomniany - w tym co czytałem. I to też na zasadzie "podobno,prawdopodobnie się rozpruł"...A babrać się w tym bagnie dłużej nie uśmiechało mi się. Laska posuwana przez psa to już było dość mnie.
  • Odpowiedz
Laska posuwana przez psa to już było dość mnie.


@bellacavem: wut?? () ogółem podpinam się pod pytanie OP-a, tak w telegraficznym skrócie o co tam chodzi? Wiem tylko, że Kwiecień to członek nieformalnej grupki pseudo-historyków, którzy waflują się do tematyki kompleksu Riese i robili z tego polskie Roswell, ale o co, oprócz wywalonego w kosmos ego się te stare pryki pożarły to nie mam pojęcia
  • Odpowiedz