Wpis z mikrobloga

#inpost #paczkomaty #kurier
Ciekawy przypadek - InPost wymyśla paczki które nie istnieją.
Pewnego dnia klient pisze, że odebrał paczkę, ale to nie jest jego. Przeysła zdjęcia, paczka całkowicie innego nadawcy w całkowicie innym gabarycie całkwoicie inny numer paczki.
Kontakt z Inpost, odpowiedź od nich: były zdublowane paczki pod tym samym numerem (innym niż to co otrzymał klient), według regulaminu zostaną zwrócone do mnie. No ok, może wydrukowałem dwa razy etykietę i dwukrotnie spakowałem zamówienie, ale pytam się InPostu dlaczego w takim razie klient otrzymał czyjąś przesyłkę? Oni nic więcej nie mówią, uparcie twierdząc - zdublowane przesyłki, proszę czekać na ich powrót. Ok. Następnego dnia przyjeżdża kurier, ale ma jedną paczkę z napisaem "zdublowane". Gzie ta druga która miała być według InPostu? Piszę do InPostu, że przyjechała jedna paczka, a nie dwie jak twierdzili. A więc InPost - paczka się zgubiła, proszę o opisanie wyglądu itd.

Posprawdzałem sobie zamówienia, stan asortymentu, nagrania - nie widzę by wyjechało więcej paczek niż powinno. Więc InPost wymyślił paczkę, której nie ma i teraz jej szuka xD. Nie wiem skąd im się wzięlo zdublowane, dwa razy zeskanowali gdzies na sortowni czy coś? I dlaczego klient otrzymał czyjąś paczkę?
  • Odpowiedz