Wpis z mikrobloga

@o-o_i: Ja z tego korzystam. Co prawda bardziej pod iOSa ale i pod androida coś nabazgrałem. Dla mnie to świetne narzędzie, znam dobrze c#, nie znam ani javy ani objective-c i nie mam zamiaru poznawac poki co :)

Dla mnie to bylo akurat zajebiste wyjście, dla Ciebie? Zależy jak dobrze znasz c# i jave :)
  • Odpowiedz
@Rainey: C# znam o wiele lepiej niż Javę i też o wiele bardziej mi pasuje. Tylko zastanawiam się czy aplikacje będą działały wydajnie - póki co stawiam pierwsze kroki, ale później - kto wie? Z drugiej strony może nie ma sensu się zastanawiać, bo ważne, że będę znał androidowe sdk?
  • Odpowiedz
@o-o_i: Bardzo dobrze działają :) Ja tez mialem taka opcje, ale poszedłem w #xamarin i nie żałuję. Jedyną wadą jest to, że licejncja indie kosztuje 300$ ale zwraca sie dosyć szybko (na darmowej nie da sie niemal nic zrobić)
  • Odpowiedz
@o-o_i: największą rożnica jest to, że w wersji free masz ograniczoną wielkośc aplikacji. W momencie kiedy zaczynasz korzystać z czegoś dodatkowego nie ma juz możliwości skompilowania projektu i pluje sie o licencje. W wersji indie tego nie ma :)
  • Odpowiedz
@o-o_i: Tak, będą działały wydajnie, bo to nie jest interpreter C# ani MSIL tylko normalna maszyna wirtualna, która działa nie na Dalviku (maszynie wirtulanej Javy na Androidzie) tylko obok niego. W części benchmarków Mono mocno prześciga Dalvika.

Polecam C#, bo to po prostu lepszy język, a co za tym idzie - bardziej produktywny. A Xamarin ma przed sobą świetlaną przyszłość, od niedawna bardzo ściśle współpracują z Microsoftem.
  • Odpowiedz