Kłamliwość Orange - problemy z stacjonarnym interentem

Od trzech miesięcy posiadam internet stacjonarny od Orange. Zmieniałem z bardzo słabego dostawcy lokalnego który potrafił wyłączyć internet na 3 dni a jak się dzwoniło z pytaniem o "co chodzi", to odpowiadał że nie wie...

Po podłączeniu speedtest pokazał 30Mbps co u mnie jest akceptowalnym wynikiem (umowa podpisana na minimum 20-80Mbps), no ale od samego startu zaczęły się cyrki... Na starcie odpaliłem Twitcha i okazało się że nie da się oglądać... Jedynie w najniższej jakości (mobile) gdzie stream wygląda jak gówno... Myślałem że przejściowe problemy i na jakis czas odpuściłem sobie oglądanie. Minęły 3 tygodnie, zaczął się turniej w CS:GO a ja jak głupi oglądać nie mogłem, bo co chwile albo lagi na streamie, albo jakość kotleta na niskiej jakości, problemy z serwisem Twitch nadal trwają.

Od około miesiąca powstał kolejny problem - serwis YouTube... Speedtest caaaaały czas od samego początku pokazuje 28-30Mbps, a na YouTube filmiki tylko w 360p, albo 480p się ładują. MAŁO TEGO! do 144p potrafi sobie zeskoczyć i nawet na takiej jakości się przyciąć. Oglądanie filmów w HD czy FULLHD mogę zapomnieć, gdzie że od założenia przez jakieś 3 tygodnie było wszystko ok - filmy w 4K ładowały się bez problemu. YouTube do teraz nie działa, tak samo jak Twitch.

Generalnie nie wiem co mam o tym fakcie myśleć, od kilku miesięcy mam problemy GŁÓWNIE z odtwarzaniem filmów/streamów na YouTube/Twitch, dzwoniłem, pisałem do nich i jest cisza... Kilka dni temu pod moją nieobecność był technik z Orange i stwierdził że wszystko działa (sic!).



Dwa tygodnie temu złożyłem reklamację, wczoraj otrzymałem list od Orange że reklamacja jest przyjęta z informacją że rzekomo potwierdziłem poprawność działania usługi - w żadnej wiadomości/telefonie czy czymś innym nie było że potwierdzam, jest to jawne kłamstwo - jeżeli tak stwierdziłem to proszę o nagranie (wszystkie rozmowy są nagrywane) w momencie w którym potwierdziłem poprawność działania usług, nie otrzymam takiego nagrania bo nigdy takiego czegoś nie powiedziałem.



Nie mam pojęcia co z tym faktem robić, może ktoś z wykopków pomoże i określi co najlepiej z tym zrobić?

Tagi: #internet #isp #orange @OrangeEkspert