Hyundai Tucson 2.0 CRDi Mild Hybrid z krzywmi podłużnicami

mixmaxmoto
mixmaxmoto

Jeśli myślisz o zakupie auta marki #Hyundai to radzę zapoznać się z moim materiałem. 

Mój problem jest dość specyficzny. Kupiłem a właściwie wziąłem auto - Hyundai Tucson 2.0 CRDi Mild Hybrid w salonie Motortest Anna Szadkowska w Warszawie, Hynka 2a. Oczywiście auto sfinansowane przez CPM czyli Car Prime Management SA z grupy Masterlease. Auto odebrałem 22.12.2018r i już w dniu odbioru podejrzewałem że będzie wesoło... auto sciagalo w prawo (i tylko w prawo). 28.12.2018 roku auto wylądowało pierwszy raz na serwisie po przejechaniu ok 900km. Przed przyjęciem na serwis stwierdzono że to problem zlezanych zimowych opon. Ale po 4-5h zaczęto podejrzewać głębszy problem więc umowiono druga wizytę czyli na 7.01.2019. Na tymże serwisie padła diagnoza: do wymiany przekładnia kierownicza, tak orzekli technicy z Hyundai Motor Poland oraz mechanicy Motortest. Na przekładnie miałem czekać aż 3-4 miesiące (i tyle czekałem ale o tym później). Tucsona odebrałem ok 20go stycznia. Kierownik serwisu napisał w wiadomości email że auto nie stwarza zagrożenia, jest sprawne i z powodzeniem można nim jeździć Mam to na piśmie

W międzyczasie podpowiedziano mi żebym zrobił badanie płyty podłogowej Tak też zrobiłem. 19.02.2019 na specjalistycznej stacji diagnostyczne w obecności rzeczoznawcy PZMot zrobiony został pomiar płyty podłogowej i na podstawie pomiaru 27.02.19r rzeczoznawca orzekł że auto jest kupa złomu stwarzajacego zagrożenie dla mnie i innych uczestników ruchu drogowego. A mianowicie nie trzyma zadanego toru jazdy na wprost bo ma krzywe podłużnice tj podbite do góry w zakresie od 5 do 14mm (norma producenta to 0-3mm) począwszy od sanek silnika ku przedniemu zderzaków. 

28.02.2019 opinia oraz pismo o odstąpieniu od umowy została złożona u Leasingodawcy. Do połowy czerwca wymienilismy kilka maili które były bezowoce więc wziąłem kancelarie prawna licząc na przyspieszenie działać. Bezskutecznie! W połowie czerwca a dokładnie 18.06.2019 została wymiona przekładnia. Czy myślicie że problem ściągania ustal? Nic bardziej mylnego! 26.06.2019 wysłałem wiadomość do wszystkich stron: Masterlease, Motortest że auto dalej ma problem, a usterka nie została usunięta. Na początku lipca 2019 odezwała się kancelaria reprezentująca Masterlease / CPM... zażądali ode mnie komplet dokumentów (pomimo że Leasingodawca otrzymał ode mnie komplet 28.02.19). Powiedzialek ok, nie ma sprawy. Z tym że ta kancelaria pominęla moja czyli GiPLegal, wkurzylem się. Poprosiłem o to żeby cała korespondencję kierowali do GiPLegal. Mój prawnik poprosił o stosowne pełnomocnictwa..... I słuchajcie do dzisiaj ich nie otrzymaliśmy

Nie wytrzymałem i nakrecilismy film 

Po tym filmie zawrzało! Coś co nie było załatwialne powoli ruszyło. Masterlease już nie mówi nie odstąpieniu od umowy ale chce badać auto, na co przystalem. 

Za to diler / salon Motortest A. Szadkowska robi dziwne salta. Usunęli zakładkę recenzje na swojej stronie na Facebooku. Usunęli bo na zamieszczony mój komentarz z powyższym linkiem napisali kłamliwy komentarz na który udzielilem wyczerpującej odpowiedzi która nie doczekała się riposty!

Opinia na Google też nie jest widoczna dla innych. Jestem skutecznie zablokowany na wszystkich grupach powiązanych z samochodami i marka Hyundai. Co ciekawe importer czyli HMP - Hyundai Motor Poland od samego początku zna problem i na pewno dysponował opinia rzeczoznawcy. Motortest też otrzymał ode mnie ta opinie. Wszyscy nabrali wody w usta. 


Kuriozum całej sprawy jest fakt że salon nie spisał z nami zamówienia a umowę sprzedaży a później to samo auto zostało sprzedane do firmy leasingowej Można? Można!  


Pomóżcie mi naglosnic sprawę. Przestrzegam przed korzystanie z zakupów aut i usług w Motortest A. Szadkowska - czytajcie opinie w sieci o dilerze oraz samym produkcie. Masterlease też ma za uszami. Wystawia miesiąc w miesiąc faktury i jest głuchy na problem. Radzę czytać umowy zanim podpiszecie z nimi. Najlepiej dajcie do prawnika. 

#motortestwarszawa #motortest #hmp #hyundaimotorpoland #masterlease #carprimemanagement #cpm #tucson #tucson2018 

595835316151304642683878_jBHOHGfdDAxYGsPjTH6G3hAwvc0dV4xC.jpg