A ja idę pod prąd - kwestia blokowania reklam cd.
Kampania przeciw DRM jest w swych generalnych zasadach szkodliwa, bo nawet mając w sobie jakieś tam elementy racjonalności idzie pod prąd zdrowych zasad ekonomii, dzięki którym w Internecie mam mnóstwo bezpłatnych produktów i usług.
mendax z- #
- #
- #
- #
- #
- 11
Komentarze (11)
najlepsze
Jestem przeciwny reklamie agresywnej na stronach internetowych. Przez reklamę agresywną rozumiem wszytskie pop-upy, pop-undery i pop-overy. Ale nie mam nic przeciwko zwykłym banerom (chyba że grającym, ał).
Blokowanie reklam oznacza spadek zarobków dla serwisu, co oznacza mniejsze wpływy, co z kolei
"Wszelkie adblocki wylewają dziecko z kapielą, tnąc równo po wszystkim. Nie da się selekcjonować reklam, dzieląc je na agresywne i nieagresywne. Ktoś decyduje się na włączenie ustrojstwa i pozbywa się wszystkiego."