Google znów aktualizuje algorytm wyszukiwarki. Polacy odczują zmiany...
Dla stron anglojęzycznych wpłynie to zaledwie na 3,1 proc. wyników. Dla niemieckich, arabskich i chińskich współczynnik wyniesie jeszcze mniej, bo 3 proc. Tymczasem w naszym przypadku jest to aż 5 proc. zapytań, czyli dość dużo w porównaniu z innymi wersjami językowymi.
malphite z- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
Z punktu widzenia wyszukującego jak najbardziej :) Gorzej dla właścicieli co niektórych stronek... Zmiana raczej w dobrym kierunku, tylko jestem ciekaw co ze stronkami firmowymi, na których jest mało treści...
No mogą, ale nie każdą stać na dobrą kampanię w adwords, szczególnie te małe, które liczą każde pare złotych. Proponowane pozycjonowanie Google jak najbardziej i oby więcej takich SEO!
Tylko mnie ciekawi, jaki wpływ będzie miała ta zmiana na przykładową statyczną stronę z mała zawartością treści, która potrafi zoptymalizować swoją stronę oraz jej treść i nadać meta i keye.