Jak PLUS LTE robi ludzi w ciula... (!!!)
W lutym podpisałem umowę na iPlus LTE na abonament 60zl/mc limit 9gb. Okres rozliczeniowy zaczyna się 5 dnia każdego miesiąca a kończy 4 dnia. Mam aktywną usługę iplusopobieracz która umożliwia nielimitowane pobieranie danych w godzinach od...
dabzbaz z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 55
Komentarze (55)
najlepsze
zapewnić naszego abonenta, że podejmiemy stosowne kroki w celu
wyjaśnienia całej sytuacji. Prosimy o podanie na adres plus@plus-fb.pl
informacji:
- imienia i nazwiska
- numeru MSISDN lub numeru złożonej reklamacji
Postaramy się wyjaśnić całą sytuację.
Plus
Odpowiedź (T. J***)
rozpoczęciu się nowego cyklu rozliczeniowego nie stanowi podstawy do
zerwania umowy, zwłaszcza, że trwa od 8 dni.
stanu umożliwiającego normalne z niej korzystanie.
Niestety, rozwiązanie niektórych incydentów wymaga większej ilości czasu niż
pozostałych.
@dabzbaz: Czyli w maju (od 5 maja do 4 czerwca) przekroczyłeś limit 9GB co zaskutkowało ograniczeniem predkosci łącza (co widac na zrzucie - 4 czerwca wieczorem niskie prędkości). 5 czerwca po rozpoczęciu się nowego okresu rozliczeniowego powinieneś mieć od nowa limit 9GB na miesiąc i pełną prędkość a te głąby twierdzą że nie muszą ci przywrócić
Przy pomyślnych wiatrach to miesięczny limit można zużyć w dosłownie 5 minut.
Przyklad : Dostalem z TPSA telefon ze nie mam oplaconej faktury za telefon, nie spoznilem sie tylko poczta z przelewem sobie robila jaja. Na info kobieta powiedziala, ze to bedzie moja wina
Ok, zadzwoniono do mnie dziś z polecenia głównej dyrekcji plusa z rozmową nagrywaną i poinformowano, że zrobili jeszcze jedną głębszą analizę u siebie i przyznali mi racje :) Sprawdzono dokładnie logi itp. jeszcze raz i dopiero teraz stwierdzono, że to jednak ich wina i nie zdjęto mi blokady 5 czerwca. Zapewniono mnie, że za czerwiec nie zapłacę podstawowej kwoty abonamentu (60zl) ani za wykupienie dodatkowych pakietów internet extra. Czyli miesiąc
mam iplusa już od prawie 7 lat wiem o co chodzi ten cały pobieraczek nigdy nie działał, nie zmienię dostawcy bo nie mam możliwości (średnio co 2-3 lata zmiana miejsca zamieszkania) a zmiana na innego dostawcę internetu gsm mi się nie opłaca ponieważ za te 60 zł w iplusie mam już 20 gb.
A właśnie z tego co też zauważyłem to między północą a pierwszą w nocy jest swoisty "reset taryf"
@rybak17 A nie przyszło wam do głowy, że nie jest w zasięgu Aero2 :>