Potyczka Gwarancyjna z firmą Samsung
Drodzy wykopowicze. Otrzymałem dzisiaj z powrotem telefon który oddałem na gwarancje po roku używania. Jest to telefon Solid B2710 a więc wg firmy SAMSUNG telefon odporny na wszystko. Telefon ten posiada lekkie ślady użytkowania...
mati_o2 z- #
- #
- #
- #
- #
- 37
Komentarze (37)
najlepsze
Przyczyna - zalanie.
Generalnie w sytuacji, gdy dochodzi do uszkodzenia w przeciągu bodajże roku od sprzedaży obowiązuje (obok gwarancji) ustawa o specjalnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Dodatkowo jeśli uszkodzenie powstało w ciągu 6 miesięcy to domniemywa się, że był uszkodzony w momencie kupna (akurat tutaj u Ciebie tak nie było, ale to oni musieliby dowieść). Warto w przypadku tego okresu korzystać z tej ustawy, bo daje ona zwykle większe prawa kupującemu niż gwarancja. Już
To przedsiębiorca potrzebuje dowód zakupu klienta? Przecież sam powinien mieć gdzieś kopię...
Informacje o naprawie
Status obsługi serwisowej/dokumentacja zdjęciowa urządzenia dostępna jest na stronie przez 2 tygodnie od daty wysyłki z serwisu.
Typ: GT-B2710
IMEI: 353531044896162
Data oddania do naprawy(dd-mm-rrrr): 19-07-2012
Miejsce przyjęcia: ELKOM GSM SERWIS
Tarnów
Ostatnia zmiana statusu urządzenia: 07-08-2012
Status naprawy: Urządzenie zostało wysłane do Punktu
Nr listu przewozowego: 12424254773 historia paczki
Wszystko z
Serwis ma podpisaną umowę z producentem na naprawy sprzętu.
W normalnych warunkach wystarczyłby jeden telefon do SAMSUNGA. a oni by swojego podwykonawcę "poprosili", żeby był grzeczny i robił uczciwie swoją robotę.
Warto spróbować, może SAMSUNG zechce nie tracić wizerunku z powodu kilku złotych za naprawę...
Myślałem, że przed wysłaniem wszystko wyczyściłem, a został root. następnym razem będę uważniejszy.
Ja osobiście w pozwie domagałbym się - oprócz naprawy sprzętu - płatnego ogłoszenia w prasie o treści "Firma ... ogłasza, że modyfikacja oprogramowania nie unieważnia gwarancji na sprzęt". Tylko te koszty sądowe...
W ciągu 6 dni od wysłania miałem go z powrotem, na protokole napisano, że wymieniono przedni panel, klawisze i mikrofon. W rzeczywistości wymienili mi telefon na całkowicie nowy
Piszesz, że nie masz dowodu zakupu - ale na pierwszym zdjęciu jest paragon/rachunek wpłaty, prawda?
Natomiast na drugim obrazku nadrukowali ci informację, że nie zgadzasz się na naprawę gwarancyjną. I tu zabrakło informacji w Twoim opisie - czy dzwonili do ciebie z informacją, że nie mają dowodu zakupu i pytali