Co zabiło polską motoryzację?
Polacy mają skłonność do zrzucania całej winy za niepowodzenie naszej motoryzacji na PRL. Problemu polskiej motoryzacji trzeba jednak szukać również głębiej.
rafal-rudnicki z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 41
Polacy mają skłonność do zrzucania całej winy za niepowodzenie naszej motoryzacji na PRL. Problemu polskiej motoryzacji trzeba jednak szukać również głębiej.
rafal-rudnicki z
Komentarze (41)
najlepsze
Ilu takich potencjalnych inwestorów związkowcy w ostatnich 20tu latach odstraszyli od Polski to szkoda gadać.
Nasi sąsiedzi klepali przez lata lepsze lub gorsze Skody, Łady, Dacie, ale zawsze pod swoją marką (mimo, że czasem też były to auta na licencji). A u nas już od międzywojnia mamy de facto "Polskiego Fiata", czyli mimo wszystko pracowaliśmy na wizerunek Włochów. Jeden rodzynek w
Z tych w miarę współczesnych samochodów to tylko Polonez był wytworem naszej rodzimej motoryzacji pod naszą rodzimą marką FSO. Szkoda że ten właśnie ostatni owoc polskiej motoryzacji stał się tak znienawidzony przez nas samych i obce Fiaty darzyliśmy już większą sympatią.
"Był to samochód," (Warszawa) "wyposażony w ...silnik o pojemności 2,4-litra." Warszawa miała silnik o pojemności 2,1 litra
Wołga nie była kopią Warszawy jak pisze autor a Forda.
To tylko trzy przykłady... dalej nie chciało mi się czytać, wolę wyrobic sobie zdanie na podstawie
odpowiedz: Polska motoryzacja.
Mozna sie rozejsc, nie trzeba czytac ;)
Komentarz usunięty przez moderatora