Co pilotka wycieczek myśli o swoich klientach?
Pilotka wycieczek Joanna Szczepaniak prowadzi bloga "Pani pilot bloguje” (vsp.blox.pl). Obecnie dostęp jest zahasłowany, ale w przez google cache można łatwo przeglądać archiwalną zawartość. Oto fragment - "List otwarty do klienta biura..." pisany językiem, którego de Sade by się nie powstydził.
mKczK z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 104
Komentarze (104)
najstarsze
I tak przypadkiem wygrzebałeś wpis z 2010/5 w GCache i do tego kojarzysz kto się ukrywa pod nickiem vsp?
Mój wniosek na temat autorki wypowiedzi? Zero profesjonalizmu. Ciekawe, kiedy nastąpią u niej właściwe refleksje ;)
Bo ty tak powiedziałes ? Czy może dlatego że klient to świeta krowa, bo jest łaskaw za cokolwiek zapłacić ?
Brak kultury jest w cenie przynajmniej w przestrzeni internetowej. Wystarczy patrzeć na kominka który na tekscie o budyniu zmiksowanym z k@$!ami wypłynął i
Owszem, dzielenie się tego typu zdrowymi prywatnymi przemyśleniami nie jest zbyt mądre, ale samą jazdę doskonale rozumiem. Każdego ciężko pracującego człowieka czasem strzela przysłowiowa
Ale, zdaje się, płacący za ten luksus, co?
niemniej nie martw sie, moze kiedys kolego zaczniesz pracowac na tyle ciezko, i dostawac tyle wynagrodzenia, ze znacznie bardziej ci sie bedzie oplacac brac wycieczke z biura podrozy....