@endl3ss: Przez około miesiąc trzeszczało jak dzwoniłem na stacjonarne. Usunęli tę usterkę lub naprawiła się sama, a ja dostałem 3x20zł upustu na kolejne miesiące.
No ale teraz, kiedy jest czarno na białym że wina była po ich stronie - nalezy wysłać kolejne pismo i kazać sobie zwrocić pieniądze zapłacone za okres kiedy telefonu nie mozna było używać.
Inna sprawa że te pieniądze Play powinien obliczyć i zwrócić, na dodatek z odsetkami (marne grosze ale zachowaliby się zgodnie z przepisami prawa).
@void1984: w jednej z sieci dawnej trójcy wystawili mi przez pomyłkę wezwanie do zapłaty (i nic więcej!). Zgłosiłem reklamację, przysłali pismo, przeprosili i dale 3 miesiące -50% abonamentu.
Nikt mi nie powie, że Play wystawił ogólnopolską sieć, nowocześniejszą od już istniejących sieci i jeszcze stać go na silne konkurowanie z operatorami, którzy te sieci mają od lat. Na czymś musi oszczędzić. A najłatwiej oszczędzać na wypłatach. Zatem wygląda na to, że
Nie ma różnicy w jakiej sieci jesteś. Telekomy w Polsce przyzwyczaiły się, że klienta można mieć głęboko w dupie bo i tak nikt im nic nie zrobi, albo zrobi niewiele. Powiedzenie "Klient nasz pan" ładnie wygląda na bilbordach ale w rzeczywistości oznacza "pocałuj mnie w dupe".
Wystarczy sie odwolac. Tez mialem przygode z Play i zaproponowano mi 15 zl rekompensaty za wprowadzenie mnie w blad przez konsultanta przez co stracilem kilkaset zl.
W grudniu przeszedłem w końcu z abonamentu na kartę. Zapłaciłem za okres rozliczeniowy tuż przed przejściem i zapomniałem o tym. Na odchodne zostawili mi 5 zł na karcie. Dzisiaj dostałem nieśmiałego maila, że wystawiono korektę jakiejś faktury. Zaświeciła mi się lampka i dzwonię do play czy przypadkiem nie mam pieniędzy na moim koncie w play. Okazało się, że owszem, wystawili korektę i mam 55 zł nadpłaty. Oczywiście nie mogą mi tą kwotą
Komentarze (164)
najlepsze
Pewnego dnia dostajesz info, że zalegasz z płatnościami na gigantyczne pieniądze. Już wtedy zaczynasz się martwić.
Poświecasz swój czas i nerwy i analizujesz sprawę, z ulgą stwierdzasz, że to pomyłka ponieważ wszystko powinno się zamknąć w wykupionym pakiecie.
Pomyłki się zdarzają myslisz sobie i zglaszajac sprawe wyjasniasz ją dokładnie mając nadzieję na jej rozpatrzenie.
Ale niedlugo
Inna sprawa że te pieniądze Play powinien obliczyć i zwrócić, na dodatek z odsetkami (marne grosze ale zachowaliby się zgodnie z przepisami prawa).
Komentarz usunięty przez moderatora
Nikt mi nie powie, że Play wystawił ogólnopolską sieć, nowocześniejszą od już istniejących sieci i jeszcze stać go na silne konkurowanie z operatorami, którzy te sieci mają od lat. Na czymś musi oszczędzić. A najłatwiej oszczędzać na wypłatach. Zatem wygląda na to, że
Odwolalem sie i zwrocili wszystko.