Spirala kończy się tu na wysokości piersi, tymczasem kontrowersje dotyczące tej najnowszej modelki zaczynają się niżej. Kanony piękna może i się zmieniają, ale zawsze preferują cechy będące przejawem zdrowia, jak wspomniana skóra bez przebarwień, prosty kręgosłup, wcięta talia. Tymczasem pani od nowej kolekcji prezentuje sylwetkę typową dla nowego pokolenia, wychowanego na fastfoodach i kurczakach traktowanych hormonami. Szczupła twarz, duże cycki, brak talii (!), tłuszcz rozmieszczony głównie wokół pasa i na udach. To
Rewelacyjny marketing. My rozmawiamy na temat H&M, na innych stronach pewnie tez gadaja/beda gadac na temat H&M, do tego telewizja tez podlapie temat i dodatkowa darmowa reklama jest.
H&M wzięło grubaskę i wielkie halo. A co grubasy to nie klienci? Jasne że są i warto im sprzedawać ciuchy. 90x60x90 wszystkie odbiegające od normy jest złe.
Komentarze (16)
najlepsze
Jeden lubi szczupłe, inny średnie, inny rubensowskie panienki.
Czuje ze masz szanse u Grodzkiej :]