SONY olewa obsługę posprzedażną.
Historia bez końca. Kino domowe z gwarancją door-2-door. Wszystko pięknie do czasu, kiedy trzeba z niej skorzystać.
r.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- 13
Historia bez końca. Kino domowe z gwarancją door-2-door. Wszystko pięknie do czasu, kiedy trzeba z niej skorzystać.
r.....o z
Komentarze (13)
najlepsze
Jakież było moje zdziwienie kiedy po czasie zaczęły pojawiać się rysy na wyświetlaczu. I co ciekawe producent nakleja fabrycznie folie która ma chronić szkło. Tak więc wiedząc już
Podobno wada produkcyjna i jednokrotna wymiana była za free. Istotnie, nie zapłaciłem nawet za kuriera. ;-)
No i jaki to ma zwiazek z tym przypadkiem?
Analogicznie, czy jesli komus zgwalca corke to zakopujesz bo Twojej jeszcze nie gwalcili?