Witam, kilka razy spotkałem się z chwaleniem obsługi klienta takich zagranicznych serwisów jak amazon.co.uk, dziś sam mogę pochwalić jeden z takich serwisów.
Otrzymałem dziś przesyłkę z internetowej księgarni bookdepository.co.uk. (Dla ciekawskich ksiązka Gene Wolfe - Peace).
Niestety po otwarciu, okazało się ,że jest lekkie uszkodzenie, jakby od zmoczenia.Wyglądało to tak:
https://www.dropbox.com/s/g8mlj4ipoaggp22/2013-07-09%2017.18.52.jpg
Po wysłaniu mejla do obsługi klienta z dokumentacją fotograficzną uszkodzenia otrzymałem po niecałej godzinie odpowiedź:
Hi Piotr,
I’m very sorry about this. In this case we will be happy to offer a full refund or free replacement for the damaged item, whichever you would prefer?
There is no need to return the damaged copy.
Byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, dla porównania selkar.pl do dziś (a zamawiałem w styczniu) nie rozważył reklamacji gdy przysłali mi czwarty tom Pana Lodowego Ogrodu zamiast tomu pierwszego.
W każdym razie szczerze polecam bookdepository.co.uk, darmowa wysyłka na cały świat i bardzo przystępne ceny.
Przy okazji również polecam ksiązki pana Gene Wolfe, są jedyne w swoim rodzaju (narrator który okłamuje czytelnika, how awesome is that?).
Komentarze (1)
najlepsze
Cześć:) Może pamiętasz jak długo "szła" do Ciebie paczka z bookdepository? Ew. jaki kurier ją przyniósł? Robiłem tam pierwsze zamówienie i trochę się cykam, bo minęło już 10 dni roboczych i nic... Z góry dzięki za pomoc.