Muzułmański imam: Mariusz Max Kolonko to zalążek przemysłu antymuzułmańskiego...
A czytasz komentarze pod tymi filmami i w serwisach typu Wykop.pl? "Szariat", "brudas" i "ciapaty" – to tam słowa klucze. Tak, i ubolewam nad tym, że wszystko schodzi do tak niskiego poziomu.
Zaratusztra z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 101
Komentarze (101)
najlepsze
Skąd nagonka na Kolonkę? A no może dlatego, że przełamuje TABOO, które jest w Polsce. Nikt nie porusza takich kwestii jak On. Chce pokazać nam jak Islam jest zły, a że internet to najlepsze źródło komunikacji, jakieś mahomety będą udzielały wywiadów aby wykreować dobry wizerunek Islamu, chcą nakierować Nas, że Islam tak na prawdę jest super, a te oblewanie kwasem to eee takie tam sobie sytuacje.
Mówimy nie !!!
Po czesci. Ot smieszek :)
Do pewnego stopnia tak, bo potrzebna jest nam pewna refleksja nad tym, jak dochodzi do tego, że pewna liczba muzułmanów decyduje się na wybieranie radykalnych interpretacji islamu.
Pewna liczba? Bardzo dużo muzułmanów popiera barbarzyństwo:
Źródło:
Ale ile to jest procentowo, skoro np. w Turcji czy Libanie ponad 90% jest przeciwko? I czy należy w ogóle rozpatrywać wspólnie społeczeństwa takie jak tureckie i egipskie skoro tak się różnią w podejściu do praw człowieka?
----------------------------------------------------------------
Ogólnie jeśli chodzi o opinię polskich internautów, którzy są w 70% ze sobą zgodni to bluzgi na islam "z dupy" się nie wzięły... napływa do nas coraz więcej informacji o patologi moralnej w społeczeństwach muzułmańskich i mieszanych(z dużym odsetkiem muzułmanów) i dla nas - ludzi o zasadach moralnych i etycznych tysiące lat przed radykalnymi muzułmanami to się
islam jest dobry, to religia pokoju, jesteśmy dobrzy, nic się nie dzieje, jesteśmy mniejszością - i tego typu mydlane piękne kwieciste słowa człowieka na przyczółku strategicznym.
a jak już się po sprowadzają to taki delikwent mówi tak:
no cóż, byliśmy mniejszością,ale teraz to wy jesteście :)
Bredzisz. W krajach arabskich Chrześcijanie, którzy są mordowani nie mają możliwości obrony, nie mają broni, a nie wszyscy są w stanie wyjechać. Ci, którzy zostali mają odwagę do końca bronić swojej wiary.