@bledzioch: ha ha ha - ja to samo ;) a tu pozytyw. Nie ma to jak akcja marketingowa na Wykopie. Troche dużo słodyczy - prawie zaczęli się miziać przez tą folię przy wymianie maili i obstawiałem, że na koniec właśnie tak będzie :-D
Kupiłem jakiś czas temu 3mk Shield (odpowiednik aktualnej Classic) na Nexusa 4, w paczce 2 folie na przód i 2 na tył. Założyłem bez problemów i byłem happy. Po paru tygodniach dostałem maila, że wysyłają mi nowy komplet folii, bo ich poprzednia wersja tylnej była trochę krzywo przycięta. Nawet tego nie zauważyłem, nie zgłaszałem żadnych reklamacji... Po prostu sami z siebie naprawili swój błąd.
@RufuSx: ja zamawiałem 2 szt folii na telefon, a otrzymałem tylko 1 i bez faktury. Napisałem maila i dostałem w 2 przesyłce 2 nowe folie oraz fakturę ;).
tez kiedyś zamówiłęm folie na telefon tej firmy, przyslali przez pomylke do wyzszego modelu tel. w ramach przeprosin otrzymalem folie ktora zamawialem + kolejne 2 innego typu do mojego telefonu
Kiedyś kupiłem folie od nich, przesyłka listem (poczta polska) kompletnie nie zabezpieczona i nie usztywniona oczywiście folia pogięta. Zrobiłem zdjęcia, wysłałem maila przeprosili i przysłali nową. Niby tak to się powinno odbywać, ale w podobnym przypadku 99% polskich firm i napuszonych sprzedawców na allegro po prostu olało by sprawę.
Nie ma czemu się dziwić - kawałek folii od nich kosztuje 20-40 zł, a jest to rzecz która jest warta może 1 zł. Z taką przebitką grzechem byłoby nie wysłać nowej folii ryzykując negatywa na necie :)
@aluskonik: aaaa, dobra, to ma nawet sens. Ale szczerze mówiąc zawiodłem się. Liczyłem na stwierdzenie, że na Ślunsku albo Kaszubach wolno tak mówić, więc ch%% nam w dupę, że się czepiamy, bo się nie znamy i w ogóle usuń konto. No cóż, zawiodłem się, ale szczególnie nieszczęśliwy z tego powodu nie jestem :)
Aż za miły ten ich dział PR obsługi klienta :D Ale plus oczywiście jak najbardziej dla 3mk! Szkoda, że mało firm ma aż takie podejście do swoich klientów.
@Engell: W pewnym momencie zacząłem zastanawiać się czy to dział obsługi klienta czy sex linia na trzy zmiany, tudzież lokalna grupa wsparcia dla sfrustrowanych konsumentów, :).
Komentarze (129)
najlepsze
co ten wykop mi zrobił.
A potem jeszcze pisać o tym opinię na forum.
A ja myślałem, że zajmuję się pierdołami.
Proof: http://i.imgur.com/XcMWXux.png
takze 3mk raczej nie leci w kulki
puka rys? co to znaczy?
Może ktoś z Was szanowni "serwisanci" i pr-owcy z Sulejowa to czyta i wyciągnie wnioski.
Jeden zadowolony klient przyciąga do sklepu 5-10 innych. Jeden niezadowolony odstraszy setkę.