RMF FM z najsłabszym wynikiem od lat, Radio ZET i Radio Maryja do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od grudnia 2013 roku do lutego 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Wirtualnemedia_pl z- #
- 53
Komentarze (53)
najlepsze
@arek-niziolek: co masz do bednarka? :D...spoko, ja 2 razy nie mogłem ;P
powtarzanie setów piosenek, za duża ilość głośnych reklam (głośniejszych niż piosenki), sztuczny entuzjazm spikerów i nabijanie tempa, straszliwa kompresja sygnału - na sprzęcie lepszym do budzika sopran i przester rozwalają uszy, niemal zerową wartość merytoryczną programu. Od kilku lat nie słucham żadnego radia. Śmierć spamerom.
powtarzanie setów piosenek, za duża ilość głośnych reklam (głośniejszych niż piosenki), sztuczny entuzjazm spikerów i nabijanie tempa, straszliwa kompresja sygnału - na sprzęcie lepszym do budzika sopran i przester rozwalają uszy, niemal zerową wartość merytoryczną programu. Od kilku lat nie słucham żadnego radia. Śmierć spamerom.
@MistycznyArnold:
Mnie ostatnio nawet Trójka #!$%@?.
Żenująca komercha prawie wszędzie.