Witajcie,
czytając kolejne pozytywne reakcje firm na "wykop efekt" postanowiłem podzielić się z Wami moją historią z serwisem Sharp, która nie zakończyła sie pozytywnie.
Poniżej treść mojego listu do firmy Sharp:
"[...]Od kilku miesięcy jestem właścicielem telewizora
Sharp LC-50LE752V, z którym od samego początku mam problemy.
W dniu gdy zakupiłem telewizor i pierwszy raz uruchomiłem funkcję 3d okazało się, że 3D nie jest poprawnie wyświetlane. Mianowicie obrazy nachodzą na siebie uniemożliwiając swobodne korzystanie z tej funkcji. Testowałem różne źródła obrazu, poprzez bezpośrednie podłączenie odtwarzacza Blue Ray, DLNA, komputera przez złącze HDMI, czy też uruchomienie na konsoli Play Station 3 gry przeznaczonej na telewizory 3d.
Także obraz z różnych filmów demonstracyjnych uruchamianych przez USB dawał podobny rezultat.
Zgłosiłem to do serwisu Sharpa w Katowicach, do którego uzyskałem numer telefonu na infolini. Zgłoszenie zostało przyjęte ale niestety nikt się nie zjawił. Zadzwoniłem więc ponownie po 2 tygodniach na infolinię i otrzymałem kolejny numer, tym razem do innego serwisu w Katowicach, z którego przyjechał technik i stwierdził że coś jest nie tak z funkcją 3d. Film 3D z przywiezionego przez technika odtwarzacza dvd nie działał poprawnie (w dobie filmów hd włączył masakryczną pikselozę), tj. nie dało się odczytać napisów, które powinny "wychodzić" z telewizora, a tylko na siebie nachodziły bez widocznego efektu 3d, dlatego technik uznał że weźmie telewizor do serwisu.
Po ok 2 tygodniach przywiózł telewizor uznając że jest sprawny. Niestety po podłączeniu efekt był ten sam, wszystko co powinno mieć znaczną głębie nachodzi na siebie, uniemożliwiając korzystanie z bądź co bądź podstawowej funkcji telewizora.__
Dowiadywałem się u znajomych posiadających podobnej klasy telewizory i w żadnym przypadku nie było takich problemów jak u mnie. Dodatkowo przedstawiłem mój problem na różnych forach specjalizujących się w tematyce 3d i jednoznacznie stwierdzano, że w moim telewizorze funkcja 3d nie działa poprawnie.
Poniżej podaję link do pliku gdzie możecie zobaczyć i ocenić czy funkcja 3d działa poprawnie czy nie:
//www.docdroid.net/98hi/sharp.pdf.html
Chciałbym zaznaczyć, że wybierając produkt marki Sharp spodziewałem się sprzętu o parametrach zbliżonych do telewizorów innych marek, a niestety otrzymałem produkt zupełnie odbiegający od norm i standardów."
W odpowiedzi otrzymałem krótko i zwięźle:
"Szanowny Panie,
W pierwszej kolejności chcielibyśmy przeprosić za wydłużony czas odpowiedzi.
Sprawę weryfikowalismy z naszym autoryzowanym serwisem.
Uprzejmie informuję, że zgodnie z opinią serwisową, która została Panu wydana nie mamy podstaw do podejmowania dalszych kroków reklamacyjnych w przedmiotowej sprawie.
Podjęliśmy działania serwisowe, które miały na celu testy sprzętu oraz porównywanie z innym egzeplarzami tego modelu.
Zgodnie z ekspertyzą telewizor jest sprawny. Nie stwierdzono uszkodzeń / usterek."
Sami oceńcie,
Pozdrawiam
PS: Info dla kogś z Sharpa: Ticket#2014021710002972
Komentarze (207)
najlepsze
Taki suchar w temacie:
- Dzień dobry. Chciałabym zostawić do naprawy mikrofalę.
- Urwane drzwiczki? Jak to się stało?
- A no pisało "*Sharp*", więc szarpałam.
https://www.youtube.com/watch?v=1uqCmsdaJwc
Komentarz usunięty przez moderatora
Odnieś TV z reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową - zakładam że od momentu zauważeia usterki nie minęło 2 mce i opisz 'Funkcja 3d nie działa'. Nie musisz wspominac o serwisowaniu i opinii serwisanta. Podaj tylko sposób ujawniana się wady i tyle - suche fakty.
Jako rozwiązanie domagasz się -
@Woytek007: To może Mazowsze?
A ten tryb gry jest bardzo fajny. Ja widzę swoje, przeciwnik swoje, ale za długo tak nie pograliśmy, bo reszta widziała wielki mix na ekranie, a chcieli też widzieć, więc pozostał split screen.