O tym jak PLAY ma wieloletniego klienta w dupie.
Klientem Play jestem od 7 długich lat, nie miałem prawa narzekać , oferty jak an owe czasy mieli dobre, nie dostawałem żadnych śmieci reklamowych, ogólnie w porównaniu do Orange to cud, miód i orzeszki. W międzyczasie wziąłem na siebie 2 abonament i telefon na kartę dla rodziców i przekonałem do przejścia do play część rodziny i dziewczynę. Z dniem 19.06 kończyła mi się umowa na abonament na najstarszy, 7 letni numer. Konsultanci dzwonili od 2 miesięcy, ale krótko mówiąc brali mnie za idiotę nie umiejącego czytać i przedstawiali te same oferty do czasu, aż złożyłem rezygnację z przejściem na kartę. Wtedy po tygodniu (jakoś na koniec maja) zadzwonił konsultant, zaproponował formułę specjalną i obniżkę ceny dowolnego telefonu o 130 zł. To mi pasowało, zdecydowałem się na Moto G za 89zł. Przekazał mi, że telefon wraz z nową umową powinien przyjść na początku czerwca.
W dniu 5.06 napisałem przez play 24 zgłoszenie, że jeszcze nie otrzymałem umowy wraz z telefonem i tego samego dnia dostałem SMS o treści "Przepraszamy, że realizacja zamówienia z telefonem trwa tak długo. Bardzo prosimy o cierpliwość, gdyż mamy od jakiegoś czasu problem z systemem. Zamówienie na pewno zostanie zrealizowane. Pozdrawiamy, sieć PLAY".
Dnia 7.06 dostałem odpowiedź na zgłoszenie od niejakiego Krzysztofa Dudziaka
"Szanowny Panie,
w odniesieniu do przesłanej korespondencji dotyczącej przedłużenia umowy, chciałbym Pana poinformować, że w systemie nie widnieje zamówienie z 27 maja 2014 roku, co wskazuje na to, że konsultant prawdopodobnie popełnił błąd i nie wprowadził go do systemu. Bardzo Pana przepraszam za ten fakt i gdyby był Pan zainteresowany przedłużeniem umowy, jest to oczywiście możliwe, dowolnym wybranym przez Pana kanałem sprzedaży"
To naskrobałem kolejne zgłoszenie 11.06, że proszę o pilne wyjaśnienie sprawy, bo z jednej strony dostaję sms, ze wszystko jest okej, a z drugiej, że nie ma tego w systemie.
W dniu dzisiejszym dostałem informacje o zmianie planu taryfowego - mam numer na kartę - WTF?
Dzwonię z drugiego numeru do BOK, opisuję sytuację, jestem przełączany pomiędzy działami. Konsultant się broni, że mają 30 dni na odpowiedź na zgłoszenie i jedyne co może to dać adnotację do działu technicznego z dopiską pilne (już raz to słyszałem).
Chciałbym jako dowody wrzucić screeny zgłoszeń, ALE dziwnym przypadkiem, cała moja historia zgłoszeń została wyczyszczona :|
Jedynie jak mogę udowodnić historię to dodatkowe zgłoszenia na play4u.
https://www.facebook.com/Play4You/posts/715562888501548
Komentarze (5)
najlepsze
Przenosiny mają trwać 1 dzień roboczy w/g ustawy prawo telekomunikacyjne, przenosin w tą i z powrotem możesz robić dowolną ilość