ADAC sprytniejszy od koncernów samochodowych
Koncerny opracowują drogie i często głupie technologie, a niemiecki ADAC pokazał, jak można zadbać o bezpieczeństwo pasażerów bez dużego nakładu pieniędzy. Takie proste, a takie skuteczne...
x.....t z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 5
Komentarze (5)
najlepsze
Wszystko fajnie wygląda, tylko czemu nikt nie wspomniał jaki efekt będzie miało prowadzenie tych jakże prostych rozwiązań w pozostałych 80% wypadków??
"elementy pochłaniające energię uderzenia zlokalizowano bliżej krawędzi pojazdów, podczas gdy standardowe zlokalizowane są bliżej środka"
"Organizatorzy testu przeprowadzili go, by zachęcić producentów do rozważenia zmiany lokalizacji elementów"
Wydaje mi się że strefa zgniotu powinna znajdować się w miejscu w którym dochodzi do większości zdarzeń, czyli 80%.
Oni tworzą modyfikację pod 20%.