@plecak_odrzutowy: wstrętny wyścig! Tylko zwycięstwo się liczyło, były chwile zwątpienia czy to, w ogóle możliwe! Lecz w końcu się udawało, tak jak mówisz ten zakręt był zdradliwy do tego był zaraz po starcie, jeśli z niego wypadliśmy można było wczytywać grę...
@Qzik: oj mordowałem się z nim straszliwie. Później była jeszcze szykana lewo-prawo na której trzeba było ostrożnie na tarkę wjeżdżać bo podbijało furmankę i lądowało się na dachu czyli na głowie ;)
200 km/h, nel 1912 il pilota francese Arthur Duray sul rettilineo di Ostenda raggiunge la velocità di 225 Km/h ma tale record, per irregolarità della registrazione, non fu ufficializzato e nell'aprile 1912 a Long Island, la FIAT 300 HP RECORD percorre il miglio alla velocità di 290 km/h.
Trzy rekordy prędkości 200, 225 i 290km/h. Moc maksymalna 300KM, a wszystko to w latach 1911-1912. Ostro! Chyba w tamtych latach dróg nie mieli
@surlin: ostatni V16 to cizetta v16, był jeszcze koncept bmw V16(chcieli go do rollsa mieć i wsadzili do bmw E32), nikt tego nie robi bo nie ma właściwie żadnych zalet nad V12 a wad całkiem sporo
@volatile_pc: Wbrew pozorom motoryzacja nie zmieniła się jakoś niesamowicie przez te 100 lat. Zmiany były i są oczywiście, ale już nie przełomowe. Seryjny Mercedes-Benz 770 z 1930 roku miał 203 KM (przy 7,6l), cadilac już robił silniki w układzie V16 co nawet dziś, nieczęsto się spotyka.
@arti040: W trakcie bicia rekordu prędkości w Wielkiej Brytanii w 1884, taki łańcuch zerwał się i uderzył kierowcę w głowę zabijając go na miejscu. Według niektórych plotek głowa kierowcy została dosłownie odcięta.
Równie interesujący jest młodszy kilkanaście lat Fiat Mefistofele z prawie 22-litrowym silnikiem o mocy 320 KM, który również służył do bicia rekordów prędkości.
@XpedobearX: eee, chyba Ty przesadzasz. Gdzie tu masz HDR ? Dobrze doświetlone zdjęcie i tyle. Może faktycznie, troche wyostrzył wypełnienie auta, ale i tak z wyczuciem, bo krawędzie nie świecą.
Komentarze (95)
najlepsze
I ta muzyka... Eh ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trzy rekordy prędkości 200, 225 i 290km/h. Moc maksymalna 300KM, a wszystko to w latach 1911-1912. Ostro! Chyba w tamtych latach dróg nie mieli
@tank_driver: zgaduję, że nie masz dziecka...
http://pl.wikipedia.org/wiki/J.G._Parry-Thomas