Witam,
Wiem, że wykop pomógł w wielu takich sprawach i nie zostawi bezbronnego konsumenta w rękach wszechpotężnej korporacji.
Chciałbym napisać o tym jak NJUmobile traktuje klienta. Chodzi dokładnie o "ODSTĄPIENIE" od umowy.
Zaczęło się od problemów i od tego że przy składaniu zamówienia na nowy numer poprzez serwis internetowy wystąpiły problemy przy zakończeniu zamówienia.
"Pani z chatu" pomogła wyjaśniając, że tak już to jest i przez okres 10 minut można jeszcze odświeżyć stronę i próbować jeszcze raz z poprzednią edycją zamówienia. Jak to zwykle bywa po odświeżeniu strona "odświeżyła" się i nie było kontynuacji poprzedniego zamówienia, tylko nowe....
info od "Pani z chatu":
".../
Po zaznaczeniu zgód, gdyby po przejściu dalej wyskoczyła informacja że "aktualnie nie można złożyć zamówienia", prosze spróbować cofnąć się do poprzedniej strony formularza. W razie gdyby wyskoczył "błąd 404" proszę odświeżyć stronę. Na wypełnienie formularza ma Pan 10 minut, przekroczenie tego czasu skutkuje wygaśnięciem strony i wtedy należy postępować zgodnie z tymi zaleceniami :)/..."
ale do rzeczy.....
Zakończyłem nowe zamówienie i na maila przyszło 2 x info odnośnie dwóch numerów (wcześniejszy błąd 404).... Dobra, chciałem jeden więc jak przyjdą dwa to odstąpię od umowy.
Po pojawieniu się kuriera i odebraniu dwóch umów w kopertach znalazłem identyczne zestawy:
- karta sim
- Umowa o świadczeniu usług telekomunikacyjnych przez ORANGE Polska Spółka Akcyjna
- ODSTĄPIENIE od umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych przez ORANGE Polska Spółka Akcyjna
- pismo WITAJ w nju MOBILE
- i jakiś papier z treścią "Hot Folder user" z info o czasie wydruku dokumentu - tylko po co mi to???
Jeden aktywowałem, a co do drugiego zabrałem się za dostarczone pismo dotyczące "ODSTĄPIENIA" od umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych, aby wysłać pod wskazany adres i uniknąć (jak w piśmie "ODSTĄPIENIE" stoi czarno na białym) jakichkolwiek kosztów, jężli zrobię to w terminie 14 dni od odebrania umowy.
Po wysłani tegoż ODSTĄPIENIA, przyszło info na maila z fakturą do numero na 9 PLN - o co chodzi???? Napisałem pismo z pytaniem i informacją że wysłałem list polecony dokładnie według instrukcji jakie zawierał papier dostarczony przez NJUmobile. A tu taka odpowiedź:
"-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
obsluga@njumobile.pl
9 gru (5 dni temu)
do mnie
Witam,
W odpowiedzi na zgłoszenie nr _____________ z dnia 02.12.2014 r. informuję, iż podany przez Pana adres nie jest adresem do składania wypowiedzenia umowy.
Wypowiedzenie umowy powinno być przesłane w formie pisemnej ze wskazaniem jakiego konkretnie numeru rezygnacja dotyczy.
Rezygnację (tj. wypowiedzenie umowy) realizujemy na podstawie pisemnej dyspozycji. Pismo rezygnacyjne może zostać samodzielnie skonstruowane przez Pana i zawierać powinno:
- numer telefonu,
- dane Abonenta (imię i nazwisko, adres),
- czytelny, własnoręczny podpis Abonenta lub podpis osoby upoważnionej.
Proszę o podanie powyższych danych i przesłanie rezygnacji listem poleconym na adres:
Nju mobile
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
W przypadku, gdy Klient został poproszony o uzupełnienie rezygnacji (z powodu braku lub błędnych danych), okres wypowiedzenia ustalamy na podstawie daty wpłynięcia drugiego pisma.
Jeżeli chce Pan zachować numer na kartę można skorzystać z gotowego formularza na stronie www.njumobile.pl. Formularz dostępny jest w zakładce obsługa / formalności pod pozycją "zmiana oferty z rachunkiem na ofertę nju na kartę".
Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia są wyczerpujące.
Pozdrawiam,
Beata Siudy
nju mobile
Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia nie odpowiadac – poczta nie bedzie odczytana.
Zapraszamy do komunikacji z Nami, uzywajac formularza zamieszczonego na naszej stronie internetowej www.njumobile.pl
Orange Polska Spolka Akcyjna z siedziba i adresem w Warszawie (02-326) przy Al. Jerozolimskich 160, wpisana do Rejestru Przedsiebiorcow prowadzonego przez Sad Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydzial Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod numerem 0000010681; REGON 012100784, NIP 526-02-50-995; z pokrytym w calosci kapitalem zakladowym wynoszacym 3.937.072.437 zlotych.
Adres do korespondencji: Orange Polska S.A. ul. Jagiellonska 34 96-100 Skierniewice.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"
Po przeczytaniu tego, myślałem że mnie krew nagła zaleje! Po kiego wysyłają dokumenty razem z papierami do "ODSTĄPIENIA" jeśli to nic nie warte!! ?? WPROWADZAJĄ CZŁOWIEKA W BŁĄD SPECJALNIE (dostałem w dwóch kopertach do każdej umowy DOKŁADNIE TAKIE SAME PISMA)
Wysłałem zapytanie jak poniżej:
"-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Witam,
W takim razie proszę o informacje dlaczego wprowedziliście mine Państwo w błąd, oraz poniesienie kosztów i straty czasu związanej z "odstąpieniem od umowy", które nie zadziałało????
Wysłałem wypełniony druk, dokładnie taki jaki dostałem w kopercie firmowej NJUmobile od kuriera, i w środku byłyo pismo dotyczące odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni, pismo z tytułem "ODSTĄPIENIE". Mam takie drugie pismo z drugiej koperty od drugiej umowy do numeru 000 000 000 i jest dokładnie takie samo jakie wysłałem (podany też jest w nim adres na który należy je wysłać)
W załączeniu przesyłam zdjęcia.
Jeżeli to pismo jest nic nie warte i nin dotyczy NJUmobile to po co je do mine wysyłaliście razem z umową?????? Proszę o pilne wyjaśnienie, bo zostałem wprowadzony w błąd przez Państwa firme i życzę sobie aby umowa dotycząca nr 000 000 000 została aunulowana natychmiast.
z poważaniem
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------"
Do teraz po ponad 4 dniach 48 nie dostałem odpowiedzi w tej sprawie. Bardzo proszę o WYKOP efekt w tej sprawie!
W ZAŁĄCZENIU ZDJĘCIA CO DOSTAŁEM W KOPERCIE Z UMOWAMI
Komentarze (11)
najlepsze
Przecież każdy dostaje takie pisma na wypadek zwrotu. Popełniłeś błąd zamawiając jakby 2 razy to samo. Support kulturalnie informuje Cię jakie kroki powinieneś podjąć, a Ty hur durr na wykop SPECJALNIE WPROWADZAJĄ W BŁĄD ..
a potem niech oni się martwią :)