„Do Rzeczy” i „Gazeta Polska” z największymi spadkami sprzedaży
W październiku br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a tuż za nim znalazły się „Polityka” i „Newsweek”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy”. Zaś najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny”.
tadbujek z- #
- #
- #
- 66
Komentarze (66)
najlepsze
@szalony_onanista: dokładnie, mimo, że opcja polityczna lansowana przez tę gazete jest mi obca, to jednak jest tam więcej do czytania niż w takim "do rzeczy", gdzie nawet w działach kulturalnych usielnie lansują prawilność, a wszystko co przeciw KK to nadaje się na śmietnik. W polityce jest podobnie (w drugą stronę), ale jednak z większym umiarem i mniejszą
Myslalem, ze to kolejny etap manipulacji, ale wyglada na to, ze poprostu poszerzanie targetu( ͡° ͜ʖ ͡°)