Dlaczego kolej jest nierentowna
Doskonały przykład z Mazowsza, dlaczego kolej ma problemy z rentownością. Gdy pojawia się człowiek z chęcią zmian, musi zetrzeć się z betonem. Związkowcy, politycy, prywatne interesiki itd.
CZT z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 57
Doskonały przykład z Mazowsza, dlaczego kolej ma problemy z rentownością. Gdy pojawia się człowiek z chęcią zmian, musi zetrzeć się z betonem. Związkowcy, politycy, prywatne interesiki itd.
CZT z
Komentarze (57)
najstarsze
jeśli mam płacić jeszcze więcej bez polepszającej się jakości usługi to faktycznie tak jak mówisz: kolei dziękuję...
jeśli nie będą płacić za opóźnienia, gwarantować noclegu w przypadku opóźnienia w wyniku którego muszę spędzić 8 godzin na dworcu, a będą chcieli ode mnie tyle, żeby zarabiali, to tak jak mówisz: dziękuję...
jeśli mam podróżować w zimnie, tłoku (bo ktoś w
wszystkich tych zwiazkowcow.
Bardzo dużo połączeń, czyste dworce, pełno ludzi.
I jakoś się da.
Na mniejszych trasach jeżdżą szynobusy, a nie tak jak u nas puste żółtki z 3 składami.
Pamiętam jak kilka lat temu czesi wypożyczyli w Cieszynie kilka szynobusów na testy.
miesiąc chyba pojeździły i d!#$$ne PKP stwierdzilo ze się nie opłaca bo za drogo.
No to dopłącają teraz do pustych składów które wożą tylko pracowników PKP
i tu jest problem: w któryś piątek z Poznania do Szczecina (InterRegio) puścili 1 skład żółtka, to nawet nie było jak do niego wejść...