IKEA w reklamie kpi z rysika do nowego iPada „Podobny dostępny za darmo"
IKEA po raz kolejny daje prztyczka w nos koncernowi Apple, publikując reklamę jawnie kpiącą z jego produktów. Na plakacie IKEA proponuje zamiast elektronicznego rysika do nowego iPada swój sprawdzony tradycyjny ołówek, który stał się jednym ze znaków rozpoznawczych szwedzkiego koncernu.
luna55 z- #
- #
- #
- #
- 7
Komentarze (7)
najlepsze
@huzarius: No jasne, niech robi co chce - ale niech się nie dziwi, że ludzie się pukają w czoło. To trochę tak jak paniusia która kupuje "eko wodę" w Almie za 12 zlotych za pół litra. No w sumie może, nikt jej nie zabroni. Ale czy to jest mądre? Niezbyt.
Tak, bez gier, bez programów... A jak coś potrzeba to znowu jest mega droższe.
Co do telefonów, stare iphone były jakimś przełomem na rynku telefonów, nowe już niestety nie są. A problemem też jest sam system ios i wszystkie płatne i drogie aplikacje.
O, jeszcze coś co mnie bawi, czyli "standardy" apple. Teraz