Cześć!
Wiem, że na Wykopie wielu użytkowników kupuje przeróżne rzeczy w chińskich sklepach, w tym ja. Dziś chciałbym ostrzec przed dość popularnym sklepem CooliCool.com.
Ponad trzy miesiące temu wysłałem do CooliCool mój telefon na "gwarancję". Smartfon dotarł do nich po 12 dniach i w ciągu tych trzech miesięcy nic z nim nie zrobili.
Wymieniłem z nimi kilkadziesiąt wiadomości i w każdej z nich piszą praktycznie to samo
"We sorry, please be more patient". Najpierw pisali, że nie mają kontaktu z producentem, do którego wysłali telefon:
it has send back to our supplier's factory
we can not sure when it can be done,since we has contact them to check.but there is no responde,would you mind be more patient?
Później, że mogą zamiast mojego telefonu przysłać jakiś używany:
we can send you an used phone instead of wait
The used phone we suggested is for the same model.and 90% new
Ostatnia wiadomość jednak przebiła chyba wszystko. Za mój telefon dałem ok. 600 zł, a oni zaproponowali mi... Kupon na 35 dolarów, który mam wykorzystać do zakupu nowego urządzenia :D
How about we offer you a 35usd coupen code
Myślałem, że mój przypadek jest odosobniony, lecz niestety się pomyliłem. Na polskim forum telchina.pl wielu użytkowników opisuje obsługę "gwarancyjną" tak samo jak ja! Wątek jest dostępny tutaj:
//telchina.pl/beware-of-coolicool-t18800.html
Stosują nawet ten sam schemat, czyli najpierw piszą o fabryce, później oferują telefon lub kupon i
robią to tak długo, aż skończy się roczna gwarancja :D I po upływie rocznej gwarancji odpisują
since it has passed our warranty 1 year, we can not waranty for you now
Podejrzewam, że telefony "90% new" to są te, które przysłali im inni kupujący na gwarę :D
Mam nadzieję, że pomożecie mi dotrzeć tym wpisem do jak największej liczby osób ;)
Pozdrawiam!
Komentarze (11)
najlepsze