Podczas oglądania filmu zwróciłem uwagę na dostawców maszyn u urządzeń całej linii produkcyjnej. Chyba wszystko jest niemieckie.Ja pracuję przy automatyce i elektryce na w przemyśle krajowym i u nas na oko 70% urządzeń jest niemieckich. Także najwięcej na dopłatach unijnych zarabiają własnie Niemcy bo więcej kasy do nich wraca niż wydają
kazdy kto ma troche skila w automatyce przemyslowej wie jak #!$%@? pojedycze ramie . Sciezka dzwiekowa jest z teatralnej szatni a nie z linii produkcyjnej. Albo te szwaczki bez okularow i ze slicznymi paznokciami. Jakbym TVN ogladal (✌゚∀゚)☞
@dexter7d: policzmy co slychac : - klimatyzacje ( badz wentylatry na hali ) - klucze pneumatyczne ( takie jak u oponiarza ) - wkretarki elektryczne - roboty - klikajaca pstrykajaca wszedobylska pneumatyke - gdzies w oddali musi stac kompresor ktory to napedza - pierd montera
to wszystko tam pewnie jest tylko jest tak wytlumione ze slyszysz subtelne dzwieki ocierajacego sie jeansu w kroczu a nie rumor fabryki
@EddyPL: @Obserwator_z_ramienia_ONZ: @Zdolnyslazak: @Zbych04: Tak się składa, że jestem pracownikiem montażu w tyskim Fiacie, więc mogę co nieco opowiedzieć. Na pewno nie jest tak, że nieprzykręcenie jednej śrubki zatrzymuje całą linię. Co najwyżej jakaś drobna awaria lub źle wykonana operacja może zatrzymać daną brygadę lub cały odcinek (chociaż bardzo dba się o to, żeby jednak nic nie zatrzymywało), ale żeby stanęła cała linia, musiałby nastąpić jakiś armagedon, np.
Jak miło że w tle nie leci radio na cały regulator jak to bywa w polskich zakładach (nie mam na myśli lini montażowych). Człowiek już po kilku godz takiego gwałcenia przez ucho ma dość.
Komentarze (115)
najlepsze
Ale podobno linie montażowe dla niemców robi jakaś polska firma:
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Nowe-Porsche-z-polskiej-linii-produkcyjnej,wid,14486521,wiadomosc.html?ticaid=11679c
@tfuj_pszyjaciel: No dużo jest, ale nie wszystko.
Roboty spawalnicze ABB na początku to Szwajcaria.
Później jakaś Makita z Japonii się przewija.
Maszny szwalnicze Juki to znów Japonia.
Później rzeczwiście to głównie niemiecki Bosch z linii PRO-Industrial, jakieś dmuchawy Leistera itp.
- klimatyzacje ( badz wentylatry na hali )
- klucze pneumatyczne ( takie jak u oponiarza )
- wkretarki elektryczne
- roboty
- klikajaca pstrykajaca wszedobylska pneumatyke
- gdzies w oddali musi stac kompresor ktory to napedza
- pierd montera
to wszystko tam pewnie jest tylko jest tak wytlumione ze slyszysz subtelne dzwieki ocierajacego sie jeansu w kroczu a nie rumor fabryki
Patrz : malutki robocik
Tak się składa, że jestem pracownikiem montażu w tyskim Fiacie, więc mogę co nieco opowiedzieć.
Na pewno nie jest tak, że nieprzykręcenie jednej śrubki zatrzymuje całą linię. Co najwyżej jakaś drobna awaria lub źle wykonana operacja może zatrzymać daną brygadę lub cały odcinek (chociaż bardzo dba się o to, żeby jednak nic nie zatrzymywało), ale żeby stanęła cała linia, musiałby nastąpić jakiś armagedon, np.