Ciąg dalszy afery Drukarnia.pl: szokująca wypowiedź syna właściciela drukarni
"Nie nam oceniać (...) sens płodzenia takich dzieci" - taką odpowiedź od właściciela serwisu drukarnia.pl otrzymała matka niepełnosprawnego dziecka, która spytała o możliwość udzielenia rabatu na wydruk ulotek. Syn właściciela w wyjątkowo niewyszukany sposób komentuje sytuacje na swoim FB.
kawuel z- #
- #
- 131
Komentarze (131)
najlepsze
Ogólnie symptomatyczne że wszyscy ci "społecznie zatroskani" szukają tylko pretekstu, żeby każdego zniszczyć, ukarać i zaszczuć. Ja już wolę takiego gościa który ma wszystko w dupie i wali prosto z mostu (trochę prawdy w tym jest) niż "zatroskaną patologię" która gdyby mogła - pozamykałaby
@ello: Znajdź kogoś kto umie czytać i się go trzymaj.
Facet ma biznes tyle lat i nadal nie ogarnia jak działa customer service? Ja wiem, ze w Polsce z tym jest krucho (lata PRL) i nadal w wielu miejscach potencjalny klient czuje sie jak złodziej,
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie wiem, może i ty masz problemy z kulturą, bo generalnie jest sobie taka niepisana zasada dobrego wpółzycia
Tu chodziło o rabat, a nie darmowe usługi kserograficzne do 2045 roku. I można to było odpisać bez
Koleś miał zły dzień i tyle. Nie wiem po co drążyć temat jak takich rzeczy jest sporo w dzisiejszych czasach, ale że mamy internet to są nagłaśniane.
hurr durrr bo w sposób dosadny wyraziłes co myślisz
Lepiej niech te zebrzace mamuśki, wloza tyle energii co przeznaczają na gówno afery w swoją pracę to nie będzie trzeba chodzić i skamlec