Zawsze tam kupowałem, ale z tego co widzę nie tylko po tym znalezisku to ostatnio standardy poleciały na łeb na szyję. Akurat powoli się przymierzam do zakupu nowego laptopa, no ale na pewno nie w X-Kom.
A tak przy okazji - kiedy pojawiły się wady w tym laptopie? Jeżeli w przeciągu 14 dni od zakupu, mogłeś żądać zwrotu pieniędzy . Ja tak musiałem zwrócić im dwa laptopy, w jednym po dwóch tygodniach wyskoczyły badpixele, w drugim dostałem używany dysk ssd... Na pocieszenie i lekką obronę może tej firmy dodam, że kupiłem u nich stacjonarkę która jest złożona super, i dostałem nawet lekki rabat ( ͡°
@ly000: Wszystkie zakupy w xkomie traktowane są jako zrobione przez internet i masz prawo w ciągu 14 dni zwrócić nawet bez podania przyczyny i odebrać od nich kasę. Robiłem tak dwa razy, jak pisałem wcześniej, i ani razu nie robili problemu pomimo tego, że przez internet nie zrobiłem nawet zamówienia. Troszkę za późno teraz, ale powinni Cię o tym moim zdaniem poinformować w momencie składania przez Ciebie reklamacji - wszak 14
@ly000: nie kloc sie z typem- nie ma pojęcia o prawie tylko pieprzy jakieś swoje przemyślenia. Masz potwierdzenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umowa? Z tytułu niezgodności sie reklamuje a nie rekojmi. Jeśli masz to xkom trochę przegina z czasem naprawy. Napisz drugie pismo w którym ze względu na przedłużający sie czas naprawy zadasz zwrotu pieniędzy. Jeśli nie masz potwierdzenia to zanieś teraz reklamacje z tytułu niezgodności- to, ze oddales
@ly000: przepraszamy Cię za długi czas oczekiwania. Rozumiemy też Twoją sytuację jednak przykro nam z takiego obrotu tej sprawy. W wiadomościach prywatnych jak i rozmowie telefonicznej staraliśmy się wszystko wyjaśnić. Pragniemy to uczynić raz jeszcze. Podczas wizyty w salonie z Twojej strony nie została przekazana informacja odnośnie zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi. Wspomniałeś, że chciałbyś zwrócić sprzęt i dopłacić do nowszego modelu, który pojawił się w ofercie. Zawsze staramy się do
@ly000: ja sie nie znam. Na moj rozumek jeśli producent naprawia miesiącami tego laptopa to jest to podstawa do tego, żeby reklamować z tytułu niezgodności towaru z umowa. Mowię-uderzaj do Federacji Konsumentów-na stronie uokiku masz namiary. @x-kom na jakiej podstawie popieracie to, ze klient nie może skorzystać z rękojmi jeśli towar jest na gwarancji? Podajcie jakiś numer ustawy, paragraf, cokolwiek
Zobaczyłem tylko ten post i przechodzę od razu do komentowania. zrobie to w punktach.
1. Twój przypadek, jaki by nie był jest jest incydentem 2. Nie ma przynajmniej w realnym świecie 100% skuteczności 3. jesteś tym ,,poszkodowanym" klientem 4. Ja. jako klient X-Koma jestem b. zadowolony 5. W sklepie przy odbiorze porządek, rzetelność i profesjonalność ( dbałość o klienta) 6. Ciekawe pomorcie 7. powiadomienia sms, kontakt z klientem njak najbardziej na +
wady z jakimi laptop został zgłoszony do reklamacji:
Rozłączanie się dysku w obudowie zewnętrznej [dołączonego do zestawu]. Nie działający przycisk recovery (obok przycisku power). Zrywanie połączeń sieci bezprzewodowej. Bleeding ekranu. Nieprecyzyjne działanie touchpada - brak możliwości jego wyregulowania.
@ly000: po pierwsze zgodnie z ustawą sprzedawca ma 2 tyg. na ustosunkowanie się odnośnie reklamacji z tytułu rękojmi/niezgodności towaru z umową. Po przekroczeniu tego terminu i braku skutecznej formy komunikacji ze strony sprzedawcy roszczenie jakie klient/konsument wystosował podczas reklamacji zgodnie z prawem jest automatycznie rozpatrzone pozytywnie na rzecz klienta/konsumenta. Jeżeli nie poinformowali Cię w przeciągu dwóch tygodni od złożenia papierów u nich powinieneś się był udać do sklepu i spytać się
Ze swojej strony napiszę tylko, że jakieś 3 tygodnie temu wrócił do mnie telefon, który wysłałem z reklamacją do x-kom. Usterka naprawiona. Generalnie zadowolony jestem z poziomu obsługi.
Komentarze (178)
najlepsze
A tak przy okazji - kiedy pojawiły się wady w tym laptopie? Jeżeli w przeciągu 14 dni od zakupu, mogłeś żądać zwrotu pieniędzy . Ja tak musiałem zwrócić im dwa laptopy, w jednym po dwóch tygodniach wyskoczyły badpixele, w drugim dostałem używany dysk ssd... Na pocieszenie i lekką obronę może tej firmy dodam, że kupiłem u nich stacjonarkę która jest złożona super, i dostałem nawet lekki rabat ( ͡°
Masz potwierdzenie reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umowa? Z tytułu niezgodności sie reklamuje a nie rekojmi. Jeśli masz to xkom trochę przegina z czasem naprawy. Napisz drugie pismo w którym ze względu na
przedłużający sie czas naprawy zadasz zwrotu pieniędzy. Jeśli nie masz potwierdzenia to zanieś teraz reklamacje z tytułu niezgodności- to, ze oddales
Mowię-uderzaj do Federacji Konsumentów-na stronie uokiku masz namiary.
@x-kom na jakiej podstawie popieracie to, ze klient nie może skorzystać z rękojmi jeśli towar jest na gwarancji? Podajcie jakiś numer ustawy, paragraf, cokolwiek
1. Twój przypadek, jaki by nie był jest jest incydentem
2. Nie ma przynajmniej w realnym świecie 100% skuteczności
3. jesteś tym ,,poszkodowanym" klientem
4. Ja. jako klient X-Koma jestem b. zadowolony
5. W sklepie przy odbiorze porządek, rzetelność i profesjonalność ( dbałość o klienta)
6. Ciekawe pomorcie
7. powiadomienia sms, kontakt z klientem njak najbardziej na +
(spisane z karty serwisowej)