Cortland czyli krótka historia o arogancji firmy i traktowaniu klienta.
Historia jak Cortland traktuje klientów wtedy kiedy jest jakiś problem. Klasę tak na prawdę firma pokazuje przy tym jak rozwiązuje problem. W tym przypadku pęka magia luksusowych salonów z dezajnerskimi fotelami i chwalenie się, że jest się premium nie pomaga. Wychodzi zwykła arogancja i buractwo.
oleyek z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 58
Komentarze (58)
najlepsze
Idziesz kupić buty. Na półce cena 100 zł, bierzesz i idziesz do kasy, a tam do zapłaty 150 zł. Pytasz, dlaczego i odpowiadają "pomyliliśmy się w cenie". Za tydzień idziesz znów do tego sklepu, znów bierzesz te same buty za 100 zł, a przy kasie płacisz 150 zł
Premium nadaje się punktom, każdemu osobno
Komentarz usunięty przez moderatora
W pełni przyznaję rację. Traktowanie, jeżeli jest tak jak opisałeś i jesteś w stanie to udowodnić, jest karygodne. Daj znać co dalej.
Swoją drogą co tam zamówiłeś? Z tego co pamiętam Cortland to reseller jabłka no i mieli w swojej ofercie Trochę osprzętu typu monitory. Jednak nie znajduję nic specjalistycznego w podobnych widełkach cenowych co mieli by na wyłączność.