"W Sieci", "Wprost" i "Do Rzeczy" zyskały z reklam rządowych
W pierwszym kwartale br. spółki Skarbu Państwa na reklamy w prasie wydały mniej niż rok wcześniej, a ministerstwa - więcej. Jedne i drugie znacząco zwiększyły wydatki w tygodnikach „Do Rzeczy”, „Wprost” i „W Sieci”. Mniej na takich reklamach zarobiły natomiast m.in. „Newsweek Polska” i...
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- 52
Komentarze (52)
najlepsze
I-III 2015 - 1 082 913 zł
I-III 2016 - 2 000 710 zł
Dla porównania tygodnik "wSieci", to - 86 000 zł
Natomiast najwięcej na zmianach zyskała należąca do Michała Lisickiego (nie kojarzonego z szeroko pojętą "prawicą" (polecam prześledzić jego historię)) spółka PMPG Polskie Media i należące do niej tygodniki "Wprost" i "DoRzeczy"
Wyżej wymienione gazety trudno nazwać polskimi i patriotycznymi, skoro bez żenady manipulują i okłamują Polaków.
Jeśli tego nie robią to, cóż... widać fakty nie są po ich myśli, bądź myśli środowiska które wspierają.
Komentarz usunięty przez moderatora