wydajniejsze, cichsze napędy i w końcu człowiek będzie latał.
@Amadeo: Ciężko, zwłaszcza z tym cichsze. Aby uzyskać ciąg (siłę nośną) - trzeba przepompowywać odpowiednią ilość powietrza z góry na dół. Co byś nie robił - choćby sam silnik był bezglośny całkowicie - to to powietrze będzie hałasować. Nawet jak wyczarujesz niewiemjaki sposób jego przepompowywania, bez śmigła - to nadal będzie hałasować powietrze. Jak wiatr, tyle że przy takich ciągach by unieść
@factorys: no właśnie "trochę mocno niedopracowane", bo z tego co widzę to gość zrobił to prosto ale dziwnie - 8 silników spalinowych, z śmigłami o stałym skoku - jedyna regulacja jest przepustnicą każdego z silników, i po pierwsze regulacja nie przekłada się ani szybko ani niezbyt precyzyjnie na zmianę ciągu wytwarzanego przez dany silnik+śmigło. Dziwne że w ogóle jest to sterowalne, raczej bardziej na zasadzie dobrego wyważenia tej konstrukcji a nie
Tylko zawodnosc. Nizej podalem linka ze jeden silnik mial awarie. Dobrze ze koles wtedy nie siedzial na fotelu tylko byl na ziemi.
@etimeel: Dlatego nie ogarniam dlaczego męczy się z regulacją przepustnicą. To nie ma szans powodzenia, tzn jakoś działa ale tylko dlatego że wszystkie silniki pracują podobnie i układ jest wyważony równomiernie. Awaria jednego silnika i wszystko poszło w sosny. Gdyby to był typowy octa-copter z 8 silnikami szybko-regulowalnymi (czyli
Po co wyważać otwarte drzwi? Coś o wiele lepszego, zwrotniejszego, poręczniejszego, dużo mniej skomplikowanego przez co mniej zawodnego, bez elektroniki i mniej hałasującego.
@razdwatrzy100: kolo zrobil go zdalnie sterowanego i wczesniej latal nim stojac na ziemi. W czesci 8mej pokazuje jak sie rozwalil bo jeden silnik sie zepsul.
@razdwatrzy100: Właśnie aby takie rzeczy wymyślać, trzeba mieć pofałdowany mózg - im bardziej, tym lepiej. A swoją drogą - jak oceniłeś poziom hałasu? Przyjąłeś jakąś poprawkę na charakterystykę przejścia kamery i swoich słuchawek? Bo jak je wyłączysz, to facet lata w stealth-mode.
Komentarze (16)
najlepsze
Będą coraz lepsze konstrukcje - wydajniejsze, cichsze napędy i w końcu człowiek będzie latał.
https://youtu.be/AUq3mBuENiw?t=394
I tutaj:
@Amadeo: Ciężko, zwłaszcza z tym cichsze. Aby uzyskać ciąg (siłę nośną) - trzeba przepompowywać odpowiednią ilość powietrza z góry na dół. Co byś nie robił - choćby sam silnik był bezglośny całkowicie - to to powietrze będzie hałasować. Nawet jak wyczarujesz niewiemjaki sposób jego przepompowywania, bez śmigła - to nadal będzie hałasować powietrze. Jak wiatr, tyle że przy takich ciągach by unieść
@etimeel: Dlatego nie ogarniam dlaczego męczy się z regulacją przepustnicą. To nie ma szans powodzenia, tzn jakoś działa ale tylko dlatego że wszystkie silniki pracują podobnie i układ jest wyważony równomiernie. Awaria jednego silnika i wszystko poszło w sosny.
Gdyby to był typowy octa-copter z 8 silnikami szybko-regulowalnymi (czyli
Tak tylko poczytaj sobie ile waży takab puchata sowa
A swoją drogą - jak oceniłeś poziom hałasu? Przyjąłeś jakąś poprawkę na charakterystykę przejścia kamery i swoich słuchawek? Bo jak je wyłączysz, to facet lata w stealth-mode.